کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادواره ۴۸ شهید دهدشت غربی

16 بهمن 1393 ساعت 18:57


اقتدار جمهوری اسلامی مدیون از جان گذشتگی شهداست
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون از جان گذشتگی شهداست.
سید کرامت الله کریمی در یادواره ۴۸ شهید دهدشت غربی ضمن تبریک دهه فجر، افزود: این دهه با تفکر معمار کبیر انقلاب اسلامی و همراهی مردم و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران به وجود آمد.
وی با اشاره به اینکه ما مسئولان باید رفتار، گفتار و عملکردمان اسلامی باشد، اظهار کرد: ما در قبال شهدا مسئولیم و باید فعالیت هایمان نیز اینگونه باشد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه عظمت و قدرت جمهوری اسلامی امروز در جهان مدیون از خود گذشتگی شهداست، خاطرنشان کرد: ادامه دهنده این عظمت و اقتدار در گروه حفاظت از ارزشهای اسلامی است.
کریمی با اشاره به اینکه در این شهرستان ارزشهای دینی، اعتقای، احساس همدلی و وحدت موج می زند، تصریح کرد: از مسئولان می خواهم به صورت جهادی و بدون هیچ نگرش سیاسی خدمات را در حومه غربی ارائه دهند.
وی با بیان اینکه در حومه غربی مشکلاتی اعم از بهداشتی، رفاهی، زیرساخت ها وجود دارد، ادامه داد: من با توجه به اینکه خودم فرزند منطقه هستم آنها را دیدم و لمس کردم و دولت تدبیر و امید با وجود همه تحریم های ظالمانه و ناعادلانه و براساس گفتمان رهبری و اقتصاد مقاومتی آنچه در توان دارد را برای خدمت رسانی بکار خواهیم بست.
فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزاری چنین یادواره هایی را در زنده نگه داشتن نام و خاطره شهدا مهم دانست و اضافه کرد: امیدواریم این برنامه ها ادامه داشته باشد و تلاش شود دستاورهای این شهدا به نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود.
گزارش تصویری یادواره ۴۸ شهید دهدشت غربی در شهرستان کهگیلویه
 

 
گزارش تصویری از مراسم غبار روبی گلزار شهدای دهدشت







-------------------------------------
گزارش و عکس:  سید فرشاد رجایی‌فر/ایسنا
-------------------------------------


کد مطلب: 87607

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/87607/یادواره-۴۸-شهید-دهدشت-غربی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1