کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساختمان اداره آب و فاضلاب شهری چرام افتتاح شد

14 بهمن 1393 ساعت 19:51




عصر امروز و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی ساختمان اداره آب و فاضلاب شهری چرام افتتاح شد.
سیدعلی لدنی‌نژاد در مراسم افتتاح ساختمان ادره آب و فاضلاب شهری چرام گفت: ساختمان آبفای شهری چرام ۱۰ سال در مکان استیجاری استقرار داشت.
وی عنوان کرد: ساختمان اداری آب و فاضلاب شهرستان چرام در زمینی به مساحت ۳۳۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیون تومان در سال ۹۲ آغاز شد.
لدنی‌نژاد از ساخت انبار و سالن آبفای شهری چرام در فاز بعدی خبر داد و افزود: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند..
وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۷ پروژه آب‌رسانی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: چاه جدید ایستگاه امام سجاد یاسوج با قدرت ۴۰ لیتر در ثانیه، ساختمان اداری شهرستان چرام، کلنگ زنی مخزن چیتاب و شبکه آبرسانی سایت عمده فروشان یاسوج از جمله این پروژه‌ها است.
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد از تهیه و تدوین طرج جامع آب و فاضلاب این استان خبر داد و گفت: این طرح با تشکیل جلسات کارشناسی و با استفاده از دانش تخصصی و تجربی کارشناسان و مدیران این شرکت تهیه و تدوین شد.
لدنی‌نژاد با اعلام اینکه این برنامه جامع شامل یک برنامه بلند مدت ۲۰ ساله و چهار برنامه کوتاه مدت ۵ ساله است، افزود: در این برنامه تامین, انتقال, ذخیره و توزیع آب آشامیدنی تمامی شهرهای استان تدوین که در طول این برنامه بلند مدت نیازهای آبی شهرهای استان با توجه به رشد جمعیت, اقلیم و الگوی مصرف آنها مشخص می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بالای ۹۰ درصد آب شرب شهرهای استان از طریق چاه تامین می شود، ابراز کرد: این چاه ها در تابستان دچار افت و برخی مواقع دچار نوسان می‌شوند.
انتهای پیام/خ
 


کد مطلب: 87264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/87264/ساختمان-اداره-آب-فاضلاب-شهری-چرام-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1