کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ محنائی به پدیده ساداتیسم و تیرتاجیسم

12 بهمن 1393 ساعت 19:17


mahnaeeمعاون توسعه نیروی انسانی و پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجازه بدهند تا لیست مدیران استان بر حسب قومیت‌ها انتشار داده شود تا همه چیز برای مردم روشن شود.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مجید محنائی عصر امروز در نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاونین استاندار و اصحاب رسانه این استان برگزار شد، در پاسخ به سئوالی که تا دیروز پدیده‌ای به نام تیرتاجیسم بود و امروز پدیده‌ای به نام ساداتیسم مطرح است، اظهار کرد: سادات امامزاده علی(ع) جمعیت بسیار زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد را شامل می‌شوند و استاندار کهگیلویه و بویراحمد عضوی از این مجموعه هستند و یکی دو مدیر بیشتر از طایفه ساداتی در سطح استان نداریم.

محنائی افزود: حرکات قوم‌گرائی ضد توسعه‌ای است،دستگاه امنیتی با افرادی که دامن به مسائل قومی می‌زنند، برخورد کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتظار می‎رفت آقای محمدی معاون سیاسی استاندار به این سئوال پاسخ می‌دادند، ادامه داد: بخش اعظمی از جمعیت شهرستان‌های استان را مردم شریف سادات امامزاده علی(ع) تشکیل می‌دهند، این سادات بزرگوار در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه نیز حضور دارند.

محنائی که برای پاسخ به این سئوال رضایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خواستار شد، تصریح کرد: بخش عظیمی از شهرستان‌های چرام، گچساران، کهگیلویه و بخش‌های دیگر سادات امامزاده علی (ع) هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶۰ مدیر دارد، فقط دو مورد از سادات امامزاده علی(ع) هستند، افزود: دو مورد از آنها از قبل بودند و دوستان بزرگ نمایی نکنند، کارکارشناسی کنید و پست‌های مدیریت را بگذارید جلو تا ببینیم ساداتی‌ها کجا هستند و کجا نیستند.

معاون نیروی انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مگر چه عیب دارد که ساداتی باشند؟ از لوداب، گچساران، چرام و کهگیلویه گرفته بخش از جمعیت این مناطق ساداتی هستند، مگر نباید سهمی از مدیریت‌ها باشند، من نمی‌خواهم مقایسه کنیم، پیامبر از نزدیکان خودشان در مدیریت‌ها استفاده می‌کرد، رهبر معظم انقلاب به آیت‌الله هاشمی سفارش کرد برادر خود را رئیس دفترش بگذارد، آقای احمدی‌نژاد برادرش را در کنار خود گذاشت و آقای خاتمی همچنین.

محنائی افزود: سعی کنیم جایگاه فرهیخته استاندار کهگیلویه و بویراحمد را بشناسیم و با یک ادبیات بهتری با ایشان صحبت کنیم.

وی افزود: اگر معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اجازه می‌دهند، لیست مدیران را انتشار بدهند تا برای مردم همه چیز روشن شود.

انتهای پیام/ کمایی


کد مطلب: 86823

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/86823/پاسخ-محنائی-پدیده-ساداتیسم-تیرتاجیسم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1