کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هر چه امام جمعه و فرماندار بگویند همان است

9 بهمن 1393 ساعت 13:37


 
KHAZAAرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنرانان دهه فجر با هماهنگی امام جمعه و فرماندار هر شهرستانی مشخص می‌شوند.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج در پاسخ به سئوالی که چرا با سخنرانی تاجگردون در برنامه‌های دهه فجر گچساران مخالف شد، اظهار کرد: من به طور مصداقی نمی‌گویم ولی قرار شد که سخنرانان ایام مختلف بویژه دهه فجر که متولی آن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است را با هماهنگی و تعامل امامان جمعه و فرمانداران انتخاب شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هر تصمیمی که امامان جمعه و فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان در خصوص سخنرانان گرفتند، ما به آنها احترام می‌گذاریم.
وی در پاسخ به سئوالی که آیا امام جمعه گچساران یا کسانی دیگر مخالف هستند، افزود: هر توافقی که روی هر عزیزی صورت بگیرد، ما موافق هستیم، من کلی عرض می‌کنم، بنده اطلاع دقیقی ندارم.
خاضع که به سئوال خبرنگار کبنانیوز در خصوص علت لغو سخنرانی تاجگردون پاسخ واضحی نمی‌داد، افزود: به مصداق ورود پیدا نمی‌کنم ولی هر توافقی که روی هر عزیزی انجام بگیرد ما می‌پذیریم.
وی افزود: فضای دهه فجر، فضای تعامل و وحدت است، خیلی به حاشیه‌ها نپردازیم، هر توافق و تعاملی که ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد روی سخنرانان انجام بدهند، همان اجرا خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من یک نظر شخصی دارم پیرامون آقای تاجگردون، تاکید کرد: هر توافقی صورت بگیرد، انجام می‌شود، اما آقای تاجگردون از چهره‌های ملی استان کهگیلویه و بویراحمد است و بنده هم نسبت به ایشان ارادت دارم و افتخار می‌کنم و برای او آروزی موفقیت دارم.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 86462

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/86462/امام-جمعه-فرماندار-بگویند-همان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1