کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صیانت از حقوق شهروندی در گچساران

8 بهمن 1393 ساعت 5:03


amirNoroozi
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: صیانت از حقوق شهروندی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان می‌شود.
به گزارش کبنانیوز، امیرحسین نوروزی در جلسه صیانت از حقوق شهروندی که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: منشور حقوق شهروندی براساس یک اصول کلی تمام حقوق مادی و معنوی شهروندان را تأمین می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی هر کدام پاسخگوی بخشی از حقوق شهروندی است، افزود: هر آنچه کارگزار بر انجام شرح وظایف خود براساس قانون و فقط به پشتوانه قانون انجام وظیفه کند، از حقوق شهروندی صیانت کرده است.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بر صیانت از حقوق شهروندی در شهرستان تأکید کرد و گفت: صیانت از قانون، صیانت از حقوق شهروندی است.
نوروزی با بیان اینکه شهروندان باید با حقوق خود آشنایی کامل داشته باشند، عنوان کرد: هم شهروندان باید از حقوق خود آگاهی و شناخت داشته باشند و هم اینکه مدیران باید در راستای صیانت از حقوق شهروندی تلاش کنند.
وی با تأکید بر اینکه حسن احترام و رعایت اصول دینی در مواجهه با ارباب رجوع سبب صیانت از حقوق شهروندی می‌شود، ابراز کرد: صیانت از حقوق شهروندی سبب ارتقای فرهنگ عمومی در شهرستان می‌شود.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: به طور قطع اگر حقوق شهروندی در سطح شهرستان صیانت شود، فرهنگ عمومی نیز ارتقا می‌یابد./تسنیم


کد مطلب: 86127

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/86127/صیانت-حقوق-شهروندی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1