کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۹طرح آبرسانی شهری در کهگیلویه‌وبویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

7 بهمن 1393 ساعت 13:57


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۹ طرح آبرسانی در شهرها و مناطق مختلف این استان در دهه پرفروغ فجر امسال خبر داد.

علی لدنی نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا میزان اعتبار هزینه شده و یا در نظر گرفته شده برای این ۹ طرح آبرسانی را افزون بر ۶۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تعداد طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی آبرسانی در دهه فجر امسال را به ترتیب هشت و یک مورد ذکر کرد.
لدنی نژاد اظهار کرد: بهره برداری از یک حلقه چاه آهکی واقع در ایستگاه پمپاژ امام سجاد (ع)یاسوج با آبدهی ۳۵لیتر در ثانیه، بهسازی چشمه و خط انتقال آب مهریان به منظور افزایش میزان و ارتقا آبدهی و افتتاح یک حلقه چاه آب آشامیدنی در شهر لیکک از مهمترین پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال است.
وی اصلاح ۳۲کیلومتر شبکه آب شهری گچساران در مناطق کارکنان دولت، پانصد دستگاه، خیابان بلادیان و باغ فردوس این شهرستان را از دیگر پروژه های مهم قابل افتتاح اعلام کرد.
لدنی نژاد تصریح کرد: آبرسانی به سایت مسکن مهر به طول دو کیلومتر و بهره برداری از ساختمان اداری آب و فاضلاب شهری چرام با زیربنای ۳۳۰مترمربع نیز جزو پروژه های مهم افتتاحی در دهه فجر امسال در حوزه آبرسانی شهری است.
مدیرعامل شرکت آبفای شهری کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: اجرای خط انتقال آب ورودی به دانشگاه آزاد گچساران به طول ۵٫۱کیلومتر ، بهره برداری از خط انتقال و شبکه آبرسانی به سایت عمده فروشان شهر یاسوج نیز به طول ۶٫۴ کیلومتر از مهمترین طرح های افتتاحی دهه فجر امسال خواهد بود.
لدنی نژاد آغاز عملیات اجرایی مخزن یکهزار مترمکعبی با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال را مهمترین طرح کلنگ زنی شرکت آبفای شهری استان در دهه فجر امسال ذکر کرد.
انتهای پیام/خ


کد مطلب: 86031

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/86031/۹طرح-آبرسانی-شهری-کهگیلویه-وبویراحمد-افتتاح-کلنگ-زنی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1