کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صعود ۱۲ پله‌ای انجمن کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در کشور

7 بهمن 1393 ساعت 5:50


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه انجمن کتابخانه‌‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ پله در سطح کشور ارتقاء یافت.
زینب قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج به نشست هم‌اندیشی بخش استان شناسی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: بخش استان شناسی استان کهگیلویه و بویراحمد با هم‌اندیشی وهمفکری نخبگان، پژوهشگران و نویسندگان برتر استان فعال خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گریزی به آداب و رسوم و فرهنگ غنی این استان زد و گفت: با غنی‌سازی بخش استان شناسی زمینه آشنایی جوانان با آداب و رسوم نیاکان و بزرگان فراهم می‌شود.
قربانی تصریح کرد: این بخش با جمع آوری همه منابع مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد غنی و مرجع خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جذب مشارکت‌های مردمی و مساعدت خیرین کتاب اشاره کرد و اظهار داشت: یک از زنان خیر روستای بن‌زرد پاتاوه شهرستان دنا تنها خانه خود را برای راه‌اندازی کتابخانه در این روستا در اختیار اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قرار داد و این کتابخانه توسط موسسه آموزشی فرهنگی قلم‌چی با امکانات و تجهیزات لازم مجهز شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر انجمن کتابخانه‌های این استان در کشور خبر داد و افزود: بر اساس شاخص‌های کشوری انجمن کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر کشوری را کسب کرد.
قربانی اضافه کرد: کسب این رتبه با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان دولت در شهرستان‌ها محقق شد که از همین جا از همراهی استاندار قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به گزارش عملکرد شش ماهه اول نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، یادآور شد: بر اساس گزارش عملکرد شش ماهه اول نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خصوص انجمن‌های کتابخانه‌های سراسر کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲ درصد پیشرفت و ۱۲ پله صعود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، جایگاه چهارم را کسب کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به شاخص‌های ارزیابی این گزارش اشاره کرد و افزود: تعداد برگزاری جلسات، مصوبات، کیفیت و اجرای مصوبات، حضور اعضای انجمن، مدیرکل و کارشناسان از جمله شاخص‌های ارزیابی است.
قربانی از رتبه نخست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
انتهای پیام/خشت‌زر


کد مطلب: 85932

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/85932/صعود-۱۲-پله-ای-انجمن-کتابخانه-های-کهگیلویه-بویراحمد-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1