کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار مدیر کل تعاون روستایی با خانواده شهید گچسارانی

7 بهمن 1393 ساعت 11:46


جمعی از مسئولان استانی و شهرستان گچساران بصورت گروهی از خانواده شهیذ محمودوندا در شهر گچساران سرکشی وبا والدین وخانواده این شهید دیدار نمودند.
در این دیدار که هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی ، سید محمود داربام مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران ، سجادپور معاون فرماندار گچساران و جمعی از کارکنان تعاون روستایی و همچنین بابویی رئیس بنیاد شهید و اور ایثارگران شهرستان گچساران حضور داشتند.
مرتضی سجادپور طی سخنانی افزود: شهدا با فداکاری و مقاومت و نثار خون خود، راهی برای دیگران باز کردند که تا عمق جبهه دشمن قابلیت نفوذ یافت.
وی بیان کرد: این شهرستان ۳۵۹ شهید را برای دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام ،تقدیم کرده است.
محمود داربام مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران نیز با اشاره به تاکید استاندار استان بر بازدید مسئولان ومدیران از خانواده شهدا افزود مسوولان اجرایی برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و حل مشکلات و نواقص احتمالی خانواده شهدا بیش از پیش تلاش کنند.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار افزود: هرچه داریم از برکت خون شهدا است و همواره مدیون آنها و خانواده های معظم شهدا هستیم.هوشنگ جهانبخش با تاکید بر به لزوم بسیج برای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا اشاره کرد وگفت: همه ما مدیون شهدا هستیم.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب مسوولان خواهد شد. در این دیدار که با همکاری تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ودرقالب طرح سپاس و تکریم از خانواده شهداء انجام گرفت، از صبر و پایمردی خانواده وندا قدردانی شد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 85521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/85521/دیدار-مدیر-کل-تعاون-روستایی-خانواده-شهید-گچسارانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1