کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی پرداخت می‌شود

1 بهمن 1393 ساعت 15:37


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت مطالبات بازنشستگان این سازمان و ادارات تابعه آن خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، قدرت‌الله ویسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با یک هم‌افزایی و همکاری همه جانبه، بعد از مدت‌ها دغدغه‌های بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات‌کل وابسته به این سازمان، در عدم پرداخت مطالبات سال جاری برطرف و مبلغ مورد نیاز در نظر گرفته شد.
وی بیان کرد: پرداخت این مطالبات با همت و پشتکار نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، پیگیری‌های موثر استاندار، معاون برنامه‌ریزی، مدیرکل بودجه و تلاش‌های ارزنده رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی انجام گرفته است.
ویسی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مبلغ در نظر گرفته شده را ۸۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ برای پرداخت به بازنشستگان اعلام شده است.
این مسئول در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: بر اساس ابلاغ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، به استناد ماده ۱۹ قانون برنامه و بودجه بند «و» و ماده ۲۲۴ قانون پنج ساله پنجم مبلغ ۸۶ میلیارد ریال بابت تأمین مطالبات پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان این سازمان و ادارات تابعه درنظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه پرداخت این مبلغ با نامه شماره ۱۲۹۰۲۴ در تاریخ ۲۷ دی ماه سال جاری ابلاغ شده، توضیح داد: با رعایت قانون و مقررات مالی، اقدامات بعدی در این خصوص انجام خواهد شد.
ویسی تصریح کرد: این پیگیری‌هاو تلاش‌های رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گشایشی حاصل کرد تا مطالبات سایر بازنشستگان سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور نیز پرداخت شود و به حق و حقوق خود برسند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: جا دارد از همکاری و زحمات همه عوامل موثر در تأمین مالی مطالبات بازنشستگان به ویژه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت قدردانی کنیم.
به گزارش کبنانیوز، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، و ویسی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان در سه ماهه اخیر تلاش‌ها و پیگیری‌های ارزنده‌ای را همراه با رایزنی و تشکیل جلسات ملی انجام دادند تا پرداخت این مطالبات ۸۶ میلیارد ریالی محقق شد.
 
 


کد مطلب: 84779

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/84779/مطالبات-بازنشستگان-جهاد-کشاورزی-پرداخت-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1