کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیین تجلیل از ۷۰۰ نام آور ورزش در گچساران

30 دی 1393 ساعت 16:45


https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/05/IMG_0360.jpg
.
رییس اداره ورزش و جوانان ورزش گچساران گفت: آیین تجلیل از ۷۰۰ نام آور و پیشکسوت ورزش در این شهرستان برگزار می شود.
اسماعیل حسینی در اینباره افزود: این آیین روز ۲۴ بهمن امسال با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی و قهرمانان ملی و المپیکی کشور در سالن وحدت شهر دوگنبدان به همت دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره اهمیت تشویق ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی برای ایجاد انگیزه در دیگر جوانان برای ترویج قهرمان پروری تصریح کرد: این همایش نقش اثرگذاری در ترویج روحیه تلاش برای رقابت های ورزش قهرمانی در بین خانواده ها و جوانان دارد.
رییس اداره ورزش و جوانان گچساران با یادآوری این نکته که شهرستان گچساران دارای ۱۸ تیم در لیگ های برتر، دسته یک و دوم کشور در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان و ۴۷ ملی پوش است گفت: این شهرستان قابلیت های زیادی در ورزش قهرمانی که ادامه روند موفقیت های کنونی نیازمند توجه مسوولان به جوانان ورزشکار است.
حسینی با یادآوری این نکته که عملیات اجرایی ۱۸ زمین چمن ورزشی مناطق شهری و روستایی گچساران در دولت یازدهم شروع شد که شش مورد آن به بهره برداری رسیده است افزود: تقویت زیرساخت های ورزش و حمایت از ورزشکاران از اولویت های دولت تدبیر و امید است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران ۱۶ هزار نفر ورزشکار دارد.


کد مطلب: 84652

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/84652/آیین-تجلیل-۷۰۰-نام-آور-ورزش-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1