کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبعیض در دریافت عوارض شهرداری دهدشت

30 دی 1393 ساعت 13:08


رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به تبعیض در دریافت عوارض شهرداری در مورد دریافت متفاوت عوارض از ساختمان‌های همسان را ظلم به شهروندان دانست.dehdasht
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در نشست شورای شهر دهدشت استفاده از ظرفیت شورا در جهت فرهنگ‌سازی را یک ضرورت خواند و اظهار کرد: شورای شهر دهدشت در شهرداری منحصر شده و از ظرفیت‌ها و پتانسل‌‌های موجود به خوبی استفاده نمی‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: اعضای شورای شهر به‌واسطه اعتمادی که مردم به آن‌ها دارند به مسائل مهم شهر بپردازند.
این مسئول رفع موانع ساخت‌ و ساز در شهر در جهت رونق کار و جلوگیری از مهاجرت شهروندان را مهم دانست و افزود: شهرداری باید از داشته‌های موجود اعم از پارک، تجهیزات و امکانات رفاهی و فضای سبز حفاظت کند.
حسینی‌طلب پاکسازی و نظافت شهر را مطلوب ندانست و با اشاره به این‌که هنوز پوسترهای تبلیغاتی دور گذشته شورای شهر در سطح شهر نصب است خواستار اعمال سلیقه شهرداری در تنظیف شهر شد و گفت: نظافت شهر نیاز به بودجه آن‌‌چنانی ندارد.
وی تبعیض در پرداخت عوارض را باعث بی‌اعتمادی مردم خواند و با بیان این‌که تعرفه عوارض گاهاً برای ساختمان‌های همسان از لحاظ موقعیت و مقیاس در سطح شهر متفاوت است، گفت: دریافت عوارض متفاوت ظلم به شهروندان و باعث سلب اعتماد از شورای شهر و شهرداری است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 84639

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/84639/تبعیض-دریافت-عوارض-شهرداری-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1