کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از شکایت علیه نویسنده کتب دانشنامه‌های استان خبر ندارم

28 دی 1393 ساعت 14:11


رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست‌ها و مأموریت‌های حوزه هنری ریل‌گذاری و مشخص شده است و از موضوعات و مسائل دیگر پرهیز خواهد کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز نشست مطبوعاتی رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رسانه‌های مختلف استان برگزار شد.
رسانه‌ها حوزه هنری را همکاری کنند
علی هوشمند رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تشریح مأموریت‌های حوزه هنری، اظهار کرد: مأموریت حوزه هنری در ترویج هنر انقلاب و دینی است و در این مأموریت فرمایشات مقام معظم رهبری برای این نهاد حکم بخشنامه دارد.
هوشمند تصریح کرد: قلم به هنگام، به موقع و تذکرهای دلسوزانه اصحاب رسانه در انجام مأموریت‌های دستگاه‌های دولتی بویژه حوزه هنری بسیار موثر است و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ریزبینانه و دلسوزانه فضای اجتماعی و سیاسی استان را رصد و نقل خبر می‌کنند.
در برخورد با هنرمندان شفافیت کاری داریم/ تدوین برنامه حوزه هنری با نگاه آینده پژوهی و نیازسنجی مخاطبان
وی در ادامه اظهارات خود اظهار کرد: رسانه‌ها حوزه هنر و فرهنگ را دریابند و حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد را در انجام مأموریت‌هایش همکاری کنند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، به برخی از سئوالات و اظهارات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار داشت: برنامه چهارساله در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با نگاه آینده پژوهی و نیازسنجی مخاطب تدوین شده است که انشاالله بر اساس این برنامه کارها را پیگیری خواهیم کرد و یکی از اهداف ما ارائه محصولات، تولیدات و آثارهای با کیفیت و خوب است.
هوشمند به نشست‌های خود با هنرمندان اشاره کرد و گفت: در این‌ نشست‌ها ظرفیت‌های هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد و مهمترین چیزی که آنها از حوزه هنری انتظار داشتند، شفافیت در کارها بود.
وی سینما را برای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری دانست و افزود: اگر چه سیاست‌های مرکز سینمایی کشور تغییر کرده است، سینما یک مشخصه فرهنگی است و صرف نظر از بازده اقتصادی آن برای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که میزبان گردشگران زیادی در فصول مختلف سال هستند، ضروری به نظر می‌آید و با همکاری مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
از شکایت علیه نویسنده دانشنامه استان خبری ندارم
رئیس حوزه هنری استان در پاسخ به سئوالی که دانشنامه‌های تدوین شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بدون ذکر منبع بوده و این مسئله موجب شکایت کسانی که حقی از آنها ضایع شده در دادگاه انقلاب اسلامی شده است، گفت: در خصوص شکایت از این مسئله چیزی متوجه نشدم ولی بحث سطح ارتقاء و کیفیت دانشنامه‌ها مطرح شد که در حال بررسی است.
هوشمند اضافه کرد: علاوه بر تولید آثار با کیفیت در حوزه‌های دینی و انقلاب از ورود به موضوعاتی که نباید وارد شویم، پرهیز خواهیم کرد.
وی افزود: کشف و شناسایی استعدادهای هنری جوانان کهگیلویه و بویراحمد از مأموریت‌های حوزه هنری است و با توجه به منابع و رشته‌های محدود آموزش‌های لازم تداوم دارد.
این مسئول استانی بیان کرد: سیاست‌های حوزه هنری ریل‌گذاری و مشخص است و بر اساس آن سیاست‌ها و مأموریت‌های این نهاد به فعالیت‌های متنوع در حوزه  هنری انقلاب و دینی خواهد پرداخت.
هوشمند اضافه کرد: حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به کل استان است و در سال ۹۴ سهمیه‌ای برای هر شهرستان قائل هستیم و یک برنامه ویژه‌ای را به شهرستان‌ها سهمیه خواهیم داد.
وی همچنین در پاسخی به سئوالی که اثر طنز غضنفر علیجانی از محتویات ارزشی و دینی خالی است، اظهار کرد: بنده این اثر را هنوز گوش نداده‌ام.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 84322

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/84322/شکایت-علیه-نویسنده-کتب-دانشنامه-های-استان-خبر-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1