کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محرومیت گچساران در چیست؟

27 دی 1393 ساعت 13:39


امام جمعه گچساران با انتقاد از وضعیت موجود پزشکی در این شهرستان خطاب به مسئولان گفت: محرومیت گچساران در کمبود مرغ و گوجه نیست در این است که جوانی بر اثر شکستگی پا از دنیا رفته است.
عبدالمجید کرمی امروز در گفت‌و‌گو با فارس ضمن تشکر و تقدیر از زحمات علامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه خود و اقتصاد کشور همچنین تبریک انتخاب وی به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که گچساران محرومیت‌های اساسی دارد، اظهار کرد: انصافا نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تلاش‌های بسیار خوبی در راستای پیشرفت و بهبود وضعیت شهرستان گچساران داشته‌اند که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به وضعیت موجود پزشکی در گچساران خطاب به نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان این شهرستان گفت: محرومیت گچساران به برنج، مرغ، گوجه و خیار نیست.
وی افزود: آقای فرماندار و دیگر مسئولان قطعا با من هم عقیده هستید؛ می‌دانید محرومیت گچساران در چه مسائلی است! محرومیت گچساران در این است که اگر کسی در اثر اتفاقی دچار شکستگی پا شد، نمیرد و اگر از دنیا رفت آن شهر شهری محروم است.
کرمی با طرح پرسشی دوباره عنوان کرد: آیا می‌دانید محرومیت گچساران در چیست؛ محرومیت این شهر نفت‌خیز به این است که آزمایشگاه‌های شهرهای هم‌جوار از جمله بهبهان محل مراجعه مردم گچساران است؛ چرا باید مردم گچساران و دهدشت دفترچه به دست در شهری غریب به‌دنبال پزشکی متخصص یا آزمایشگاهی قوی باشند.
امام جمعه موقت گچساران یادآور شد: شاید جواب شما این باشد آنها خصوصی‌سازی کرده‌اند و بعضی از مردمان بهبهان متمکن بوده و کمک می‌کنند حالا که در گچساران این تمکن وجود ندارد، شما مسئولان باید پیگیر و کارگشا باشید.
کرمی بیان کرد: برای ساخت و احداث آزمایشگاه‌های قوی و مجهز از بودجه دولت استفاده کنید هرچند در این زمینه دولت گام‌های قابل قبولی برداشته است اما اخیرا دو نفر در گچساران بر اثر شکستگی پا، سرماخوردگی و حرکات ناشیانه بعضی از پزشکان از دنیا رفته‌اند با وجود این‌که پزشکان خوبی در گچساران وجود دارد اما این اتفاقات به خاطر تسلط و تخصص ضعیف بعضی پزشکان در گچساران ایجاد شده است.
امام جمعه موقت گچساران در پایان از مسئولان خواست در خصوص بهبود و ارتقای وضعیت بهداشت و درمان در این شهرستان تلاش و کوشش بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 84076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/84076/محرومیت-گچساران-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1