کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا هدایت‌‌خواه کاندیدای مجلس دهم شود؟

25 دی 1393 ساعت 22:02


hdaiatسجاد حسینی*
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «تحلیل انتخابات بویراحمد و دنا» یکی از مخاطبان کبنانیوز متن زیر را ارسال نموده که عیناً منتشر می‌شود.
خوشبختانه در یک سال و چندماه اخیر چهره های متفاوت و زیادی از کهگیلویه و بویراحمد توانستند در عرصه های مختلف ملی مسئولیت بگیرند و این جای بسی امید برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد نیز می باشد. به تازگی شنیدیم که ستار هدایت خواه نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی به عنوان معاون پارلمانی سازمان بسیج سازندگی کشور انتخاب شده است که بنده به عنوان یک جوانی که هیچگاه به ایشان رأی هم ندادم از صمیم قلب خوشحال شده. ستار هدایت خواه انسان توانمندی است اما در سیاست. مجلس بلکه در کارهای فرهنگی و توسعه آن. شخصیت ایشان به عنوان یک شخصیت ملی بوده اما نه مثل غلامرضا تاجگردون در سیاست بلکه در فرهنگ و دین و دانشگاه. در سیاست می بایست بتوانی برای مردمت رابطه بزنی همچون غلامرضا تاجگردون نه مثل برخی از نماینده های دیگر تعصبات شخصی ات حتی به مردم حوزه نمایندگیت ضربه هم بزنی. خوشبختانه شما در سازمانی منصوب شده اید که نیاز به امثال شما دارد. سازمان بسیج مستضعفین یکی از نهادهایی است که یکی از اهداف اصلیش توسعه فرهنگ و اقدامات فرهنگی است که شما می توانید در این سازمان بسیار موفق نیز باشید.
جناب آقای هدایت خواه عزیز اگر شما هشت سال مجلس هفتم و هشتم را نیز در سازمان های فرهنگی کار می کردید می توانستید موفق تر از نمایندگی مجلس سپری کنید. به عقیده بنده جنابعالی در هشت سال از رسالت اصلی خود نیز فاصله گرفته به امری را پذیرفتید که خود شما نیز از آن دل خوشی نداشتید. شما روحیه ای دارید که دوست دارید که امورات فرهنگی خدمت کنید و به عقیده ما خودشما هم هیچگاه این امر را به نمایندگی مجلس ترجیح نمی دادید ولی تحت فشار مجبور شدید قبول کنید.
جناب آقای هدایت‌خواه شاید در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد می توانستید در اعتبارات فرهنگی و ارتباط با دولت خوب عمل نمایید که متأسفانه مثل الآن دکتر تاجگردون عمل نکردید اما نماینده شدن شما در مجلس دهم موجب تخریب بیش از حد شما و زیان دیدن مردم می شود. شما دو راه حل دارید یا اینکه شرایط را ببینید و درک کنید در شرایط کنونی حضور شما فقط ضربه ای به مردم بویراحمد و دنا می باشد چرا که دولت همسوی با شما نیست و نمی توانید با تعامل برای مردم اعتبار جذب نمایید و شما هم روحیه کوتاه آمدن و تعامل با این دولت را ندارید و یا اینکه باز هم با فشار جریان سیاسی وارد عرصه شوید و در خوش بینانه ترین حالت شما هم برنده بشید در آن صورت شما نماینده مردم نیستید بلکه شما نماینده جریان پایداری هستید و هدف ورود شما مقابله با دولت خواهد بود که قطعا مردم بویراحمد و دنا ضرر بزرگی خواهند کرد.
به هرحال شما در خدمت رسانی جامعه امروزی فقط می توانید در زمینه فرهنگی برای مردم مؤثر باشید البته اگر مردم برای شما بیشتر از سیاست اهمیت داشته باشد.

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


کد مطلب: 83858

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/83858/آیا-هدایت-خواه-کاندیدای-مجلس-دهم-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1