کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مادر سردار کهگیلویه و بویراحمد فوت کرد

25 دی 1393 ساعت 17:27


مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مادر سردار نامی کهگیلویه و بویراحمد شهید حسین رزمنده دارفانی را وداع گفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سیدمحمد داربام ظهر امروز در جمع خبرنگاران از درگذشت مادر شهیدان رزمنده در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
وی گفت: شهیدان حسین رزمنده و حشمت‌الله رزمنده در دفاع مقدس نام نیکی از خود بر جای گذاشتند و افتخاری برای استان بودند.
مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهید حسین رزمنده نامی معروف در کهگیلویه و بویراحمد است که در هشت سال دفاع مقدس سپاه بعثی با شنیدن نام این رزمنده دلیر که به حق نام او را حسین رزمنده گذاشته بودند به خود می‌لرزید.
داربام افزود: شهید حسین رزمنده در عملیات‌های مختلف حضور داشت و در عملیات والفجر ۸ چنان از خود ایثار و دلاورمردی بر جای گذاشت که هیچ‌گاه در تاریخ دفاع مقدس فراموش نمی‌شود.
وی گفت: شهید رزمنده وقتی دید که گردان یدالله نباید وارد عمل شود جای خود را تغییر داد و به گردان سیف‌الله و نیروهای زنده‌یاد سردار مجید کریمی پیوست و رشادت‌هایی آفرید که در جنگ بی‌بدیل بود.
این مقام مسئول با تسلیت درگذشت والده این شهید نامی و سردار بزرگ کهگیلویه و بویراحمدی گفت: همه مردم و مسئولان از وقوع این ضایعه متأثر شدند.
انتهای پیام/بهنیازاده


کد مطلب: 83853

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/83853/مادر-سردار-کهگیلویه-بویراحمد-فوت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1