کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبعیض آشکار در فروش بلیط فرودگاه گچساران

25 دی 1393 ساعت 17:45


عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تبعیض در فروش بلیط هواپیمای مسافربری فرودگاه گچساران گلایه کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امیررضا خوش‌آئین عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن ابراز خرسندی از توسعه فرودگاه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: توسعه فرودگاه و راه‌های ارتباطی از مهمترین ابزارهای توسعه هر منطقه است.khoshain
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه مسئولان شهرستان گچساران در راه‌اندازی فرودگاه گچساران، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از اصول نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه دستگاه‌‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد باید در رعایت این امر پیش‌قدم باشند.
خوش‌آئین با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی رفتارهای نامناسب ضرباتی خورده است، افزود: متأسفانه امروز شاهد بودم که در فرودگاه گچساران به راحتی بلیط‌های فروخته شده به افراد را بر اساس سفارش صاحبان نفوذ به کسانی دیگر فروختند.
وی ادامه داد: بیش از ده نفر از کسانی که از قبل برای پرواز گچساران- تهران بلیط تهیه کرده بودند با وجودی که نیم ساعت قبل از پرواز در سالن انتظار حاضر شدند، ولی با درب‌های بسته مواجه شدند و بلیط‌های آنها بر اساس سفارش صاحبان نفوذ به افراد خاص واگذار شد.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز گلایه از این وضعیت از مسئولان شهرستان گچساران و نماینده مردم گچساران و باشت خواست تا با این گونه‌ رفتارها برخورد شود.
وی در ادامه تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و از طرفی مبانی دین اسلام بر این مسئله تاکیدهای فراوان دارد که امیدوارم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد این مقوله را بیش از پیش مورد توجه قرار بدهند.
خوش‌آئین از مکاتبه افرادی که حقوق آنها در این مسئله تضییع شده است با مسئولان خبر داد و افزود: این موضوع را از طریق مسئولان و مجاری قانون پیگیری خواهم کرد.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 83850

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/83850/تبعیض-آشکار-فروش-بلیط-فرودگاه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1