کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعاملی که غیرقانونی مدیرعامل است

22 دی 1393 ساعت 10:26


یک منبع آگاه گفت: با توجه به این که مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد در مورخ بیستم مهرماه سال ۹۱برگزار و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برای مدت دو سال انتخاب شدند لذا طبق قانون حدود یک ماه قبل از اتمام مهلت قانونی مزبور می باید مقدمات برگزاری مجمع مجددا تشکیل و هیئت مدیره و مدیرعامل برای مدت دو سال دیگر انتخاب می شدند ولی متاسفانه مدیرعامل این شرکت با دست آویز قرار دادن تاریخ نامه اداره ثبت که مورخ سوم بهمن ماه ۹۱می باشد از برگزاری مجمع خود داری می نماید و تاریخ برگزاری آن را به بهمن ماه امسال موکل نموده است. در صورتی که طبق قانون تاریخ پایان دوره کاری هیئت مدیره و مدیرعامل زمان بیستم مهرماه امسال بود.
وی اظهار داشت: انتخابات شرکت های تعاونی سهامی عدالت شهرستان های بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه و بهمئی طبق قانون در زمان های متفاوت برگزار شده و اعضای هیئت مدیره این شرکت ها مشخص و هر یک از این تعاونی های پنج گانه یک نفر را به نمایندگی از خود به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید استان معرفی نموده اند تا بابرگزاری مجمع، مدیرعامل را انتخاب نمایند.
وی یادآور شد: چون اعضای هیئت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری ۵نفر می باشد و استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۵شرکت تعاونی سهام عدالت می باشد نیازی به برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره وجود ندارد و فقط استان هایی که بیش از ۵شرکت تعاونی سهام عدالت داشته باشند باید انتخابات اعضای هیئت مدیره را برگزار نمایند.
این فرد که نخواست نامش فاش شود، اذعان داشت: مهلت قانونی مدیریت مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری عدالت استان به پایان رسیده است.
وی افزود: حقوق و مزایای کلیه کارکنان شاغل در شرکت های تعاونی سهامی عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد حدودا ظرف ۲۲ماه پرداخت نشده است و آن ها به خاطر عدم دریافت حقوق‌شان به شدت از لحاظ مالی در تنگنا قرار دارند.
یکی دیگر از کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت نیزگفت: مدت زمان زیادی است که حقوق و مزایای بنده پرداخت نشده و فقط پارسال ده میلیون ریال به من پرداخت شد.
یکی از اعضای شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان بهمئی اظهار داشت: قریب دو سال است حقوق و مزایای بنده و سایر همکارانم پرداخت نشده و هرچه داد می زنیم هیچ فایده ای ندارد.
یکی از کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت با انتقاد از این موضوع گفت: به دلیل تاخیر طولانی مدت در دریافت مطالباتم آن چنان در تنگنا قرار گرفته ام که فقط فرش منزلم را نفروخته ام و مشخص نیست که حقوق و مزایای ما کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت کی پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 83395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/83395/مدیرعاملی-غیرقانونی-مدیرعامل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1