کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خروج شورای شهر یاسوج از حالت انفعال/مبارزه جدی با قانون‌شکنی‌ها در سطح شهر یاسوج

16 دی 1393 ساعت 8:00


علی علی‌پور با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر یاسوج بازدید هفتگی از پروژه‌های عمرانی شهرداری و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم که سایر اعضای شورای شهر که نسبت به این کار کمتر رغبت نشان می‌دهند در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی افزود: با این کار علاوه بر اینکه شورای شهر از حالت انفعال خارج خواهد شد، رصد مشکلات و برطرف کردن آنها نیز بهتر صورت می‌گیرد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در موارد زیادی دیده شده که به دلیل اهمال اعضای شورای شهر برخی تخلفات بزرگ در گوشه و کنار شهر رخ داده است و این تخلفات که در مواردی از سوی دستگاه‌های اجرایی و افراد بانفوذ بوده است، سهوا یا عمدا از دید شورا و شهرداری پنهان مانده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر از هیچگونه تخلف و کم‌کاری شهرداری گذشت نخواهند کرد، تصریح کرد: مردمی که در روز روشن به حقوق آنها تجاوز می‌شود انتظاراتی از ما دارند و ما نیز وظیفه داریم تا از بروز این قانون‌شکنی‌ها جلوگیری کنیم.

علی‌پور با اشاره به برخی مصادیق این تجاوز به حقوق شهروندان و طرح تفصیلی  یاسوج عنوان کرد: واگذاری معابر و پیاده‌روهای بلوار باهنر یاسوج تنها نمونه‌ای از این قانون‌شکنی و تجاوز به حریم شهروندان است که هم راه و شهرسازی و هم شهرداری در این زمینه کم‌کاری کرده‌اند.

این عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: آیا جایی دیده شده که پیاده روی ۶ متری به به کمتر از یک متر تبدیل شود و مسیر عبور آب شرب شهروندان به افراد حقیقی فروخته شود.

علی‌پور خواستار توجه هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نظارتی بر این‌گونه قانون‌شکنی‌ها شد و افزود: شورای شهر از این پس از کوچکترین تخلف و قانون ‌شکنی در سطح شهر یاسوج نخواهد گذشت.

انتهای پیام/خشت زر

 


کد مطلب: 82301

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/82301/خروج-شورای-شهر-یاسوج-حالت-انفعال-مبارزه-جدی-قانون-شکنی-ها-سطح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1