کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد صریح از رانت‌‌خواری‌ صاحبان قدرت و ثروت در شهر یاسوج

16 دی 1393 ساعت 7:37


سرافراز اردشیری با اشاره به اینکه شورای شهر یاسوج عزم خود را برای مبارزه با برخی رانت‌خواری‌ها و استفاده‌های ابزاری صاحبان قدرت و ثروت جزم کرده است، تصریح کرد: دفاع از حقوق شهروندان باید به صورت جدی‌تر دنبال شود چرا که مشاهده شده برخی در گوشه و کنار شهر یاسوج با استفاده از قدرت خود هر روز به نوعی به بیت‌المال و حقوق مردم تجاوز می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج عنوان کرد: نمونه این تجاوز به حقوق شهروندی را می‌توان در واگذاری معابر به برخی اشخاص حقیقی و حقوقی و تغییر کاربری‌های غیراصولی و بدون ضابطه در سطح شهر یاسوج به وضوح مشاهده کرد.

اردشیری بیان کرد: متاسفانه در مقطعی برخی تغییر کاربری‌های بدون ضابطه در سطح  شهر حقوق شهروندان را کاملا پایمال کرده و متاسفانه هیچ کس جلوی این تخلفات را نگرفته است.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر یاسوج توقع دارند که کمیسیون ماده ۵ جلوی این تغییر کاربری‌ها را بگیرد و اجازه ندهد عده‌ای منفعت‌طلب با استفاده از قدرت نفوذ خود این کار غیر قانونی را ادامه دهند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: خواسته ما از استاندار کهگیلویه و بویراحمد این است که نسبت به اینگونه قانون‌شکنی‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند و جلوی این تخلفات در مرکز استان را بگیرند.

اردشیری بیان کرد: متاسفانه عده‌ای از این سودجویان آن‌قدر پا از گلیم خود درازتر کرده که به معابر عمومی و خیابان‌های شهر هم چشم طمع دارند و حاضرند برای رسیدن به مطامع خود هر قانونی را زیر پا بگذارند.

انتهای پیام/خشت‌زر


کد مطلب: 82297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/82297/انتقاد-صریح-رانت-خواری-صاحبان-قدرت-ثروت-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1