کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزینه بومی اولویت انتخاب سرمربی نفت گچساران

15 دی 1393 ساعت 12:49


مدیرعامل باشگاه ورزشی فرهنگی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اولویت با مربیان بومی یا مربیان استان‌های همجوار است.
محمد نظری امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کادر مربیگری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و برخی اظهارات مبنی بر برکناری عباس چمنیان افزود: در خصوص تغییرات صورت گرفته در کادر مربیگری تیم نفت و گاز گچساران مسئله جدایی آقای چمنیان به صورت توافقی بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نتایج و کسب عملکرد کنونی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نشستی با حضور آقای چمنیان برگزار شد که وی با ارائه گزارشی عملکرد خود را تشریح کرد.

مدیرعامل باشگاه ورزشی فرهنگی نفت و گاز گچساران بیان کرد: با توجه به برگزاری این نشست و عدم توافق نهایی در خصوص ادامه کار سرمربی کنونی، طی توافقنامه‌ای دوطرفه اتمام فعالیت وی به عنوان سرمربی نفت و گاز گچساران اعلام شد.

نظری با تأکید بر آسیب‌شناسی عوامل فنی و حاشیه‌ای عدم نتیجه‌گیری مطلوب نفت و گاز گچساران گفت: به اذعان بیشتر کارشناسان و علاقمندان تیم نفت و گاز علی‌رغم بازی‌های قابل قبول در کسب نتیجه موفق نشان نداده است.

وی ادامه داد: بالاخره عدم نتیجه‌گیری و کسب پیروزی مقابل حریفان علی‌رغم بازی‌های خوب و هجومی دلایلی دارد که باید آسیب‌شناسی و برطرف شود.

نظری با اشاره به انتخاب سرمربی جدید برای تیم نفت و گاز گچساران و شایعاتی مبنی بر احتمال حضور مهدی پاشازاده و عیسی اکرمی در این تیم گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه تصمیمی در خصوص انتخاب سرمربی جدید گرفته نشده است و تنها مسئله قطعی جدایی عباس چمنیان از نفت و گاز گچساران است.

این مسئول ورزشی در مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: اولویت در انتخاب سرمربی جدید برای تیم نفت و گاز گچساران استفاده از مربیان بومی یا مربیان استان‌های همجوار است.

وی با تأکید بر استفاده از گزینه مربیان بومی یا استان‌های همجوار گچساران، یادآور شد: البته ممکن است با توجه به شرایطی خاص نیز از مربیان سرشناس دیگر مناطق کشور استفاده شود.

نظری خاطرنشان کرد: در خصوص نفت و گاز گچساران نیز اعتقاد من بر استفاده از مربی بومی بود که به هر حال آقای چمنیان مسئولیت این امر را بر عهده گرفت.

وی تعامل و هماهنگی بیشتر مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران با مجموعه و عوامل کادر فنی این باشگاه را گامی مهم در راستای افزایش بازدهی تیمی و در نتیجه کسب نتایج بهتر دانست و افزود: امیدواریم با تغییراتی که در آینده با آغاز نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور در این تیم صورت می‌گیرد شاهد عملکرد و کسب نتایج بهتری از نفت و گاز گچساران باشیم.


کد مطلب: 82172

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/82172/گزینه-بومی-اولویت-انتخاب-سرمربی-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1