کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کارکنان کدام سازمان کمترین حقوق را می‌گیرند؟

11 دی 1393 ساعت 16:22


کمترین پایه حقوقی مربوط به کارکنان جهاد کشاورزی است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع معاونین سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور گفت: کمترین پایه حقوقی مربوط به کارکنان جهاد کشاورزی است.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، قدرت‌الله ویسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج و مسائل مطرح شده در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور در چابهار با حضور مدیر کل بودجه و همچنین مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشتگان یکی از مسائل مهمی بود که در این نشست مورد بحث قرار دادیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعد از ۳۰ سال خدمت بازنشستگان این سازمان لازم است که در سریع‌ترین زمان ممکن این مطالبات پرداخت شود، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان تلاش‌های زیادی برای پرداخت این مطالبات صورت داده‌اند که امید است هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند.
وی گفت:  موارد مربوط به کسری اعتبارات و همچنین بدهی‌های سازمان‌های جهاد کشاورزی بابت عوارض شهرداری‌ها و بازداشتنامه‌های تامین اجتماعی را در این نشست مطرح کردیم که امید است بتوانیم نتایج مثبتی از این پیگیری‌ها کسب کنیم.
ویسی در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی در چابهار  ادامه داد: حقوق پرسنل سازمان در مقایسه با خیلی از دستگاه‌ها ناچیز و به گو نه‌ای است که خیلی از بندهای خدمات کشوری در آن اجرا نشده است.
این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد  تأکید کرد: بایستی هرچه زودتر این مشکل برطرف شود تا کارایی سیستم و نیروی انسانی در جهاد کشاورزی افزایش پیدا کند.
ویسی به یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این نشست اشاره و ابراز کرد: ساختمانهای اداری سازمان‌ جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملا فرسوده و مستهلک شده اند که باید فکری اساسی به حال این مشکلات شود؛ این مشکل در جمع معاونین سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور و نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت پراکنش ساختمان‌های اداری، مراجعه کنندگان بخش کشاورزی سرگردان هستند و بایستی اعتبارات لازم برای احداث ساختمان‌های جدید و مجتمعی مناسب با اهداف بخش در اختیار استان‌ها قرار گیرد.


کد مطلب: 81462

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/81462/کارکنان-کدام-سازمان-کمترین-حقوق-می-گیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1