کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرویز مظلومی سرمربی تیم نفت و گاز گچساران می‌شود؟

10 دی 1393 ساعت 10:27


پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال در گچساران حضور دارد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، برخی از منابع آگاه از حضور پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال در گچساران خبر می‌دهند.
بنا بر این گزارش، مظلومی برای عقد قرار داد و حضور در تیم نفت و گاز گچساران به عنوان سرمربی در هتل پاسارگاد گچساران اقامت کرده است.
بر اساس شواهد، اسکندر ملک‌زاده رئیس سابق امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران قصد جایگزینی وی با عباس چمنیان سرمربی فعلی نفت گچساران را داشت که به دلیل عزل خود از این سمت، این کار صورت نگرفت.
لازم به توضیح است که ملک زاده رئیس سابق امور ورزش شرکت نفت بر لزوم تغییرات در این تیم و تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم نفت و گاز این شهر سخن گفته بود، البته عباس چمنیان نیز به اظهارات او واکنش نشان داد و اظهار کرد: وضعیت من با گذشته هیچ تفاوتی پیدا نکرده و من پس از تعطیلات نیم‌فصل تمرینات تیم را بر اساس برنامه ارائه شده به باشگاه مجدد آغاز می‌کنم.
چمنیان با بیان اینکه تا این لحظه از سوی مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران صحبتی غیر از این مطرح نشده است، ادامه داد: بر اساس توافقات صورت‌ گرفته فهرست بازیکنان مازاد و بازیکنان مورد نیاز تیم در اواسط هفته آینده جاری به باشگاه اعلام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در واکنش به اظهارات مسئول امور ورزش و جوانان شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران مبنی بر عملکرد ضعیف وی و تغییرات احتمالی در کادر فنی گفت: بر اساس قاعده حرفه‌ای تابع همه تصمیمات گرفته شده توسط باشگاه نفت و گاز گچساران هستم.

وی گفته بود: آقای ملک‌زاده به عنوان مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران باید نخستین کسی باشد که در مورد کاستی‌ها و مشکلاتی که قطعا در عملکرد فنی تیم تاثیر مستقیم داشته، پاسخگو باشد.

به گزارش کبنااسپورت، منابع رسمی تاکنون این موضوع را مطرح نکرده‌اند و اینکه آیا پرویز مظلومی جایگزین عباس چمنیان سرمربی فعلی نفت و گاز گچساران می‌شود، اطلاعات دقیقی در دست نیست و مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران در این خصوص سخنی نگفته‌اند.
انتهای پیام/کمایی
 


کد مطلب: 81285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/81285/پرویز-مظلومی-سرمربی-تیم-نفت-گاز-گچساران-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1