کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اگر سید حسن خمینی به شورای اداری مانند خوزستان دعوت می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟

8 دی 1393 ساعت 23:40


 
رحیم بنام*
سید حسن خمینی نوه بت شکن عصر- حضرت امام خمینی(ره)- طی سفر کوتاهی که گویی به منظور آشنایی با جغرافیای استان و برداشتی از ظرفیتهای خدادادی استان صورت گرفته بود، از استان بازدید کرد. اما همین سفر که بدون اطلاع قبلی و هیاهوی تبلیغاتی به وقوع پیوست چنان صدایی کرد که گویی در استان تنها یک معضل حل نشده وجود دارد و آن هم سفرغیر رسمی و کاملاً شخصی نوه امام (ره) به استان است. افراطیون اصولگرا در قالب هر کسوت و هر مقامی به صحنه آمدند و طرح دعوی کردند و لایحه برای خود و طرف مقابل نوشتند و حکم صادر کردند. چماقدار این جریان هم که هنوز در حال بررسی دلائل سفر مشکوک نوه امام(ره) به استان است
رحیم
 
اما سخن اینجاست: سید حسن پس از این بازدید به استان خوزستان سفر می کند و مسوولین استان خوزستان وی را به شورای اداری دعوت می کنند. آنها با این کار و بواسطه مقبولیتی که خانواده جلیل القدر امام (ره) در بین مردم دارند به اولویت مهم حفظ وحدت وانسجام استانی و نیز کسب جایگاه بالاتر در میان افکار عمومی مردم سایر نقاط ایران، کمک کردند. بررسی رسانه های خوزستان هم نشان ازاستقبال آنان از این موضوع دارد.
به راستی اگر مسوولین استان کهگیلویه و بویراحمد ما جسارت به خرج می دادند و سید حسن خمینی را در جلسه رسمی خود دعوت می کردند چه اتفاقی می افتاد؟ شواهد و بررسی رفتار این چند روز افراطیون نشان می دهد که در صورت وقوع این مساله آنها کفن پوشان به خیابان می آمدند و فریاد "وا اسلاما" سر می دادند! آیا خوزستان امام جمعه ندارد؟ آیا رئیس تبلیغات اسلامی ندارد؟ آیا نماینده اصولگرا ندارد؟
مسلماً که دارد اما افراط نکردند و البته شاید زرنگی سیاسی به خرج دادند و خود را مقابل مردم قرار ندادند. آنها حرمت و حقانیت خانواده بنیانگذار این انقلاب را درک کرده اند!
پایان سخن اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع محرومیت خود نیازمند آرامش هستند و وحدت و انسجام! آنان که «به نام مردم و به کام خود» هر کاری می‌کنند، بستر خروج از محرومیت یعنی آرامش را از استان کهگیلویه و بویراحمد نگیرند! که هر کس چنین کند پاسخ سختی از مردم خواهد گرفت!

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
 


کد مطلب: 80998

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/80998/اگر-سید-حسن-خمینی-شورای-اداری-مانند-خوزستان-دعوت-می-شد-اتفاقی-می-افتاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1