کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییرات در نفت گچساران نیاز به بررسی دقیق دارد

8 دی 1393 ساعت 13:54


.nazari

محمد نظری امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی مبنی بر آخرین وضعیت تغییرات در تیم نفت و گاز این شهرستان در پی کسب نتایج نه‌چندان مطلوب، اظهار کرد: باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب باشگاه بسیار بزرگی بوده که گستره‌ای از گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تا مسجد سلیمان در خوزستان و چند استان جنوبی دیگر را تحت پوشش خود دارد.

وی با بیان اینکه افزون بر ۱۰۶ تیم از این باشگاه در لیگ‌های برتر و دیگر لیگ‌های کشوری در ورزش‌های مختلف حضور دارند، تصریح کرد: بازیکنان مطرح و بزرگی از باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب به کشور معرفی شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره نحوه انتخاب مربی برای تیم‌های وابسته به این باشگاه گفت: باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب نقشی در انتخاب مستقیم مربیان ندارد و این امر را به متولیان ورزش مناطق تحت‌پوشش خود واگذار کرده و اختیار را به آنها داده است.

نظری با بیان اینکه گچساران خدمات بسیار خوبی در امر ورزش به مناطق نفت‌خیز جنوب ارائه کرده است، گفت: یکی از خدمات مطلوبی که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به نفت انجام داده در امر ورزش بوده است.

وی با بیان این‌که باشگاه نفت و گاز گچساران یکی از خوش‌حساب‌ترین تیم‌ها در فدراسیون فوتبال کشور است، خاطرنشان کرد: اگر شش تیم خوش حساب در فدراسیون فوتبال کشور وجود داشته باشد یکی از این تیم‌ها تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

نظری با اشاره به عملکرد تیمی نفت و گاز گچساران با بیان این‌که در مسائل تیمی دخالتی نداریم و تنها نظارت و کنترل از سوی ما در خصوص مسائل هزینه‌ای، کمی و کیفی صورت می‌گیرد، گفت: نیم‌فصل نخست بازی‌ها به اتمام رسیده و ما در هفته آینده بررسی عملکرد تیم را از متولیان خواهیم خواست تا۴۰ روز آینده و در نیم‌فصل دوم اگر لازم باشد تغییراتی در تیم انجام شود.

این مسئول در باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این‌که از تیم نفت و گاز گچساران در لیگ یک به عنوان نماینده گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم‌‌‌، یادآور شد: مطمئن باشید از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران حمایت می‌کنیم تا این تیم از جایگاه واقعی خود عدول نکند.

نظری تأکید کرد: اگر تیم نیاز به تغییرات داشته باشد حتما انجام می‌شود اما تاکنون در این خصوص جمع‌بندی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: طی هفته آینده به جمع‌بندی نهایی در خصوص ارتقای وضعیت تیم و بالا بردن آن در جدول در نیم‌فصل دوم می‌رسیم که نتیجه را از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام خواهیم کرد.

نظری در پایان با بیان اینکه گچساران یکی از قطب‌های بزرگ فوتبال کشور است که بازیکنان بزرگی به فوتبال معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: بومی‌پروری و استفاده از استعدادهای بالقوه بومی یکی از خواسته‌های مهم باشگاه مناطق نفت‌خیز بوده که با استفاده از مربیان جنوب کشور و استان‌های همجوار می‌توان در این راه گام‌های بزرگی برداشت.


کد مطلب: 80927

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/80927/تغییرات-نفت-گچساران-نیاز-بررسی-دقیق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1