کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت از طرح‌های پژوهشی و اختراعات متناسب با وظایف آبفای شهری

6 دی 1393 ساعت 12:17


معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد حمایت از طرح‌های پژوهشی و اختراعات متناسب با وظایف آبفای شهری را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد.
علی‌رضا جنتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انسانی متخصص و توانمند از ارکان اصلی برای تحقق اهداف هر دستگاهی است.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: آموزش نیروی‌های انسانی نقش بسزایی در افزایش کارایی نیروها دارد و به همین منظور توسعه آموزش به خصوص آموزش‌های کاربردی به صورت ویژه در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت.janati
جنتی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های کاربردی برای مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری نقش موثری در افزایش توانایی و کارایی آنان خواهد، داشت بیان کرد: نیروی انسانی اصلی‌ترین سرمایه این شرکت است به همین جهت باید به امر آموزش آنها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جذب نخبگان و استفاده از نیروهای زبده و حرفه‌ای نیز به نوبه خود باعث افزایش کارایی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خواهد شد.
وی حمایت از طرح‌های پژوهشی و اختراعات متناسب با وظایف آبفای شهری را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: این موضوع در میان کارکنان این شرکت به خوبی جا افتاده و همین موضوع باعث شده اختراعات کاربردی خوبی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب توسط کارکنان این شرکت به ثبت برسد.
وی با اشاره به رویکرد وزارت نیرو در تحقق سند چشم‌انداز تصریح کرد: افزایش سرعت در اجرای پروژه‌ها، افرایش بهره‌وری و شفاف‌سازی اطلاعات از رویکردهای اصلی وزارت نیرو در جهت تحقق سند چشم‌انداز و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
جنتی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز با تمام توان در جهت تحقق این اهداف تلاش خواهد کرد و سعی دارد با تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی موجود در شرکت به این اهداف دست پیدا کند.
انتهای پیام/خشت زر


کد مطلب: 80575

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/80575/حمایت-طرح-های-پژوهشی-اختراعات-متناسب-وظایف-آبفای-شهری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1