کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدایت‌خواه: معاشرت سید حسن با افراد مشکوک در استان بعید است

6 دی 1393 ساعت 0:30


عضو جبهه پایداری اظهار داشت: باتوجه به مجموعه جنایات سران فتنه بعلاوه خاتمی و پیامدهای آن اعم از ویرانگری ها ، قتل نفس ها و ضربات زیادی که به پیکره انقلاب وارد شده است کمترین مجازات برای سران فتنه اعدام است.HDAIT

کمترین مجازات خاتمی و سران فتنه اعدام است

ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج  با بیان اینکه جریان فتنه با رمز آشوب و القا تقلب به دنبال این بودند که به سبک انقلابهای رنگی در مسیر براندازی نظام قدم بردارند، گفت: همه این توطئه ها با بینش و تدبیر رهبری خنثی شد.

وی ابراز داشت: همه برنامه ریزی های چندین ساله برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران که در طی ۸ ماه پس از انتخابات ۸۸ به صورت فشرده در جریان بود با یک نیم روز حضور مردم در صحنه، نقش برآب شد.

هدایت خواه با اشاره به عظمت حماسه ۹ دی که نشان دهنده اوج بصیرت، تیزبینی و تیز فهمی ملت ایران بود گفت: این حماسه از برگهای زرین و ماندگار تاریخ ملت ایران می باشد که به واسطه آن بار دیگر مشت محکمی بر دهن استکبار، استعمار، صهیونیسم اشغالگر و دنبال کنندگان براندازی زد.

عضو جبهه پایداری معتقد است بعد از خلق حماسه عظیم ۹ دی توسط مردم ایران اسلامی کینه توزی های استکبار بیشتر شده است و در قالب تحریم های اقتصادی در حال اجرا است.

ستار هدایت خواه در پاسخ به سوالی در رابطه با وضعیت آینده سران فتنه گفت: باتوجه به مجموعه جنایات سران فتنه بعلاوه خاتمی و پیامدهای آن اعم از ویرانگری‌ها، قتل نفس ها و ضربات زیادی که به پیکره انقلاب و حیثیت نظام وارد شده است با اشاره به این موضوع که من مقام قضایی نمی باشم کمترین مجازات را برای سران فتنه اعدام دانست.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم با بیان اینکه اگر نظام اسلامی تا کنون با فتنه‌گران مدارا کرده است از روی رفعت اسلامی بوده گفت: مهمترین مصلحت این مدارا، سوءاستفاده استکبار می باشد که بدنبال قتل این سران به دست عوامل‌شان برای متهم کردن جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال فرهنگی شهر یاسوج گفت: فتنه‌گرانی که تمام حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران را فدای منافع شخصی و گروهی خود کرده‌اند در نظر مردم جزء منفور ترین و مجرم ترین افراد تلقی می شوند چرا که جنایات آنها کمتر از جنایات منافقین نیست.

هدایت‌خواه خاطر نشان کرد: برآورد هزینه‌های تحمیل شده به جمهوری اسلامی در سال ۸۸ و بعد از آن به واسطه اقدام فتنه‌گران گاهی از چند صد هزار میلیارد تومان بالاتر می‌رود.

وی در ادامه به دعوت فتنه گران از سوی برخی سیاسیون به استان اشاره کرد و گفت: کسانی که دعوت کننده فتنه گران به استان هستند از خطوط قرمزاعتدال فراتر رفته و با تطهیر چهره فتنه گران از مسیر اعتدال خارج شده اند.

فتنه‌گران می‌خواهند چهره استان کهگیلویه و بویراحمد را مخدوش کنند

هدایت خواه در ادامه گفت: ساختار شکنان می خواهند به رسانه‌های خارجی و خارج‌نشینان اعلام کنند که کهگیلویه و بویراحمد که به وفادارترین مردم این انقلاب و پرچم دار شهادت طلبی و ولایت مداری مشهور می‌باشند بفهمانند، امروز میزبان فتنه‌گران هستند و چهره این استان را مخدوش کنند.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر دعوت کنندگان به دنبال بهره گیری از فضای اعتدال در استان های کوچک می خواهند زمینه ساز احیای جریان اصلاحطلب که سرنوشتش با جریان فتنه پیوند خورده است باشند.

عضو جبهه پایداری پیامد حضور ساختار شکنان و فتنه گران در استان را نامناسب دانست و ابراز داشت: صبر مردم استان اندازه ای دارد و با اختار به مسئولان استان گفت: در صورت استمرار این حرکتهای ساختار شکنانه عواقب پیامدهای این سفرها گریبانگیر آنها می باشد.

معاشرت سید حسن خمینی با افراد مشکوک در شخصیت ایشان نیست

نماینده سابق بویر احمد و دنا در واکنش به سفر محرمانه حجت الاسلام سید حسن خمینی به کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسم می‌باشد  که برخی از بزرگان با لباس مبدل سفر می کنند تا با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند اما سفر محرمانه سید حسن خمینی به استان و همراهی ایشان با گروهی که از نظر مبانی فکری، اعتقادی و شرایط اقتصادی زندگی مشکوکی دارند از شخصیتی مثل ایشان بعید است.

وی در این رابطه ابراز داشت: حضور این سید بزرگوار در مکان‌های گردشگری در استانی که درد محرومیت دارد، تصویر خوبی از بزرگان نظام در ذهن مردم ایجاد نمی کند و این نحوه سفر در محافل خاص با گروه خاص در مکان خاص زیبنده خانواده امام (ره) نیست و ظلم در حق امام و مردم است.

هدایت‌خواه در پایان گفت: ملت ما با بصیرت است و حشر و نشر نوه امام خمینی (ره) با کسانی که رفتارشان با منش امام منافات دارد و در مقاطعی از جریان های فتنه گر حمایت می کردند ظلم است به مردم و امام.

انتهای پیام/


کد مطلب: 80521

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/80521/هدایت-خواه-معاشرت-سید-حسن-افراد-مشکوک-استان-بعید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1