کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظر موحد پیرامون ۹ دی

4 دی 1393 ساعت 23:15


۹ دی حضور مسئولانه و آگاهانه مردم در دفاع از رهبری، نظام و کشور بود. مردم در چنین روزی نشان دادند که پای ارزش ها و خون شهدا و ارمان های امام ایستاده اند و اجازه نخواهند دادکه جریان تاریخی کوفه تکرار شود.movahd'
به گزارش کبنانیوز از چرام، حجت الاسلام محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز ۹ دی، گفت: ۹ دی حضور مسئولانه و آگاهانه مردم در دفاع از رهبری، نظام و کشور بود. مردم در چنین روزی نشان دادند که پای ارزش ها و خون شهدا و ارمان های امام ایستاده اند و اجازه نخواهند دادکه جریان تاریخی کوفه تکرار شود.
موحد یادآور شد: ۹ دی این درس را به همه اموزش داد که خواب هایی را که فتنه گران دیده بودند، خوابی اشفته و غیرقابل تعبیر است.و پیوند مردم و ولایت پیوندی ناگسستنی و جاودانه است و این پیوند و پیمان از روی اعتقاد و ایمان قلبی است.
وی ادامه داد: شور مردم همراه با شعور دینی بود و در آن شرایط وقتی مردم متوجه شدند که عده ای قصد آسیب زدن به نظام را دارند آنچنان حضوری را نشان دادند که برای همیشه تاریخ ۹ دی جاودانه و ماندگار گردید و لذا یادمان این روز لازم و ضروری است تا دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی بدانند که این ملت خطوط قرمزی دارند که هیچگاه اجازه عبور از آن را به هیچکس نخواهند داد.
انتهای پیام/فضلی‌زاده


کد مطلب: 80410

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/80410/نظر-موحد-پیرامون-۹-دی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1