کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار کارکنان اداره اوقاف گچساران با امام جمعه

4 دی 1393 ساعت 11:05


.
کارکنان اداره اوقاف گچساران به مناسبت هفته وقف با امام جمعه شهرستان گچساران دیدار کردند.
در این دیدار امام جمعه گچساران با تبریک ماه ربیع و هفته وقف گفت: جایگاه اوقاف یک جایگاه دینی است و علی القاعده کسانی که دراین سازمان کار می کنند باید افراد متدین، دیندار، صالح باشند چون شغلشان اقتضاء می کند که با مبانی و دستورات دینی آشناتر و آگاه تر نسبت به دیگرادارات باشند.
حجه السلام سید امین الله حجازی اظهارکرد: اگر فردی به وظیفه اش آشنایی نداشته باشد هم  از نظر شرعی اشکال دارد هم این فرد با ناآگاهی خود جامعه را تهدید و متضرر می کند.
امام جمعه تصریح کرد: ما باید هدف و رسالت ائمه اطهار(ع) امامزاده گان(س) و نظام را بدانیم و باتوجه به شرایط کنونی جهان با فعالیت فرهنگی درجوانان شور و شوق و اشتیاق ایجاد کرده تا به سمت امامزاده گان گرایش پیدا کرده تا از انحرافات اخلاقی، اعتیاد و معضلات دیگر در امان بمانند.
وی در این نشست صمیمی بیان کرد: باید تلاش کرد موقوفات طبق موازین شرعی گسترش پیدا کرده و با تبلیغات و برگزاری سمینار، احادیث و روایات دین مردم را با ارزش وقف آشنا کرده تااین عمل پسندیده فراگیر شود.
امام جمعه در پایان از زحمات ریاست این اداره فرزین بهمنی آزاد، و کارکنان خدوم اداره اوقاف و امور خیریه دربرگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه(س) تشکر و قدردانی ویژه ای بعمل آورد.
خبر: حبیب الله قلندری
 
IMG_0007
IMG_0021 IMG_0022 IMG_0016 IMG_0015 IMG_0013 IMG_0008 IMG_0023


کد مطلب: 80221

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/80221/دیدار-کارکنان-اداره-اوقاف-گچساران-امام-جمعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1