کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چمنیان: تا انتهای فصل خواهم ماند

1 دی 1393 ساعت 22:05


.IMG_5885
سرمربی نفت و گاز گچساران بیان کرد علی رغم هرنتیجه ای در بازی مقابل فولادنوین اهواز، در نفت و گاز خواهد ماند.
پیش از این در برخی خبرها آمده بود که آخرین شانس به سرمربی نفت و گاز گچساران داده شده و در صورت عدم نتیجه گیری، جایگزین وی نیز مشخص شده است.
در اینباره خبرگزاری فارس نوشته است:
این روزها خبرهای ضد و نقیضی از اردوی تیم فوتبال نفت و گاز به گوش می‌رسد و برخی معتقدند که این بازی آخرین شانس کادر مربی‌گری تیم نفت برای ماندن در تیم است و حتی از افرادی همانند داریوش یزدی و جمشید غدیری به عنوان جایگزین کادر فنی نام می‌برند.
در همین زمینه کبنااسپورت گفت و گویی با سرمربی نفت و گاز گچساران داشته و نظر وی را در اینباره جویا شده است.
عباس چمنیان در گفت و گو با خبرنگار کبنااسپورت در رابطه با بازی تیمش مقابل فولاد نوین اهواز اظهار داشت: تیم و بازیکنان نفت آمادگی کامل را برای مسابقه با فولاد نوین اهواز دارد و با همه داشته هایمان و با روحیه کامل پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت و با دست پر به گچساران باز خواهیم گشت.
چمنیان در ادامه و در رابطه با شایعاتی مبنی بر اولتیماتوم مسئولان نفت و گاز در صورت عدم نتیجه در بازی مقابل فولاد گفت: برخلاف برخی از شایعات، مسئولان نفت قبل از بازی با فولاد و طی جلسه ای ضمن روحیه دادن به تیم، حمایت کاملشان را تا آخر فصل از بنده و کادر فنی اعلام کردند و مطرح کردن چنین شایعاتی به تیم نفت و گاز هیچ کمکی نخواهد کرد.IMG_5985
این مربی شاغل در لیگ یک ضمن اعلام اینکه بازیکنان مصدوم تیم برنامه کادر فنی را بهم زده اظهار داشت: مصدومیت بازیکنی چون علی کریمی که مهره اصلی ما در خط حمله بود، مشکلاتی برای ما در زمین ایجاد کرده است که در صدد هستیم چند بازیکن که تجربه کافی در این پست و سایر پستها دارند را در زمان نقل و انتقالات جذب کنیم.
سرمربی نفت و گاز گچساران با نام نبردن از بازیکن خاصی برای اضافه شدن به تیمش گفت: در چند پست نیاز مبرم به جذب بازیکن داریم و در صدد هستیم بازیکنان باتجربه ای که سابقه لیگ برتری و لیگ یک دارند را به تیم اضافه کنیم.
عباس چمنیان در پایان از همه هواداران خواست تا مثل سابق از تیم شهرشان حمایت کرده تا این شرایط سپری شود.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از منابع آگاه، تیم نفت و گاز به دنبال رایزنی برای جذب مهاجم گلزن سال گذشته خود پیمان رنجبری است. رنجبری فصل پیش که بازیهای خوبی برای نفتی ها داشت، امسال بعلت مصدومیت نتوانست گسترشی ها را در لیگ برتر همراهی کند و با رفع مصدومیت احتمال پیوستن او به نفت و گاز گچساران بسیار محتمل به نظر می رسد.
انتهای خبر/کنارکوهی


کد مطلب: 79917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79917/چمنیان-انتهای-فصل-خواهم-ماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1