کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ندایی به فاطمی لیدر جناب مژدهی‌پور

30 آذر 1393 ساعت 13:07


علی مظاهرپور*

بعد از موضع‌گیری حجت‌الاسلام بزرگواری پیرامون نشست اصولگرایان حوزه کهگیلویه در شیراز واکنش‌های متعددی در پی داشت، ذوالفقار فاطمی از نزدیکان مژدهی‌پور با ارسال متنی با عنوان «پاسخی به بزرگواری» به دفاع از مژدهی‌پور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور پرداخته و بعد از آن علی مظاهرپور نیز در جواب به فاطمی در دفاع از حجت‌الاسلام بزرگواری  متن زیر را ارسال کرده است که از منظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد.



هرچنداحترامی خاص وارادتی دیرینه خدمت جناب آقای مژدهی پور دارم. دفاعیه آقای فاطمی ازجناب آقای مژدهی پور و اظهارات دور از انصاف ایشان علیه نماینده محترم حوزه کهگیلویه –بهمیی-جرام –ولنده جناب آقای بزرگواری اینجانب رابه پاسخگویی جناب آقای فاطمی واداشت. با وجود این که سکونت در حوزه انتخابیه گچساران اینجانب را فارغ از اظهار نظر می نمود ضمن پوزش از مردم عزیز و دوست داشتنی دیار کهگیلویه سخنی را از باب خیرخواهانه به  جناب فاطمی گوشزد می نمایم لازم است این برادر عزیز بدانند که بنده مثل ایشان که مدیون جناب مژدهی پور عزیز می باشد مدیون آقای بزرگواری نمی باشم و نه اصولگرای طیف آقای بزرگواری قدیم گچساران بلکه طیف اسوه راستین اصلاح طلبی وفاداربه انقلاب در کهگیلویه وبویراحمد حاج بهرام تاجگردون بوده و خواهم بود. و حال دور از انصاف یافتم در ایام اربعین حسینی سالار شهیدان که پیام جاودانه آن امر به معروف و نهی ازمنکر بود سکوت لحاظ نمایم.

آقای فاطمی بیانات جنابعالی علیه آقای بزرگواری نشأت گرفته از عصبانیت مفرط بود شما برادرعزیز خوب می دانید که  این کم لطفی وافر و حملات به نماینده قانونی دیارتان به خاطر لحاظ خدمت بزرگی است که در ترفیع جنابعالی بواسطه نسبت فامیلی  درسازمان تعزیرات حکومتی کشور صورت گرفته است و این  موجب گردیده  که دور از شأن یک حقوقدان اظهارنظر نمایید.

آقای فاطمی چگونه به خود حق داده اید نسبت به نماینده دیارتان که در جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی که خودتان بهتر موقعیت آن را توصیف نموده اید اهانت نمایید.برادرگرامی  جنابعالی آقای بزرگواری را فاقددرک ادبیات حقوقی دانسته اید. بدانید اگر به اظهارات شما با دید معقول و تعمل غیر مغرضانه بنگریم. متاسفانه خودتان الفبای ادبیات حقوقی را بدرستی یاد نگرفته اید و یا به ناحق کتمان کرده اید.

جناب فاطمی این چگونه تفسیری است که ازسخنان این سید اولاد پیغمبر برای خودشیرینی به بالاتر روا داشته اید. جای سخن از درستی و یا نادرستی سخن آقای بزرگواری در رابطه با جلسات انتخاباتی ویا گوشزد وظیفه تعزیراتی جناب آقای مژدهی پور نیست بلکه دفاع و قیاسی است که شما با آسمان و ریسمان بافتن در بحث تفکیک نظامات اداری تاثیر گذار بر بازار برای فراغت خودتان درآورده اید.bzv-mojdahi
جناب  آقای فاطمی خودتان و حتی هر عامه ای خوب می داند که منظور نماینده محترم دیارتان از چه باب بوده  و نیاز به چنین تفاسیر عجیب و غریب برای القای مفاهیم تفکیک وظایف اداری نبود و بدون جهت خودتان را زحمت داده اید.

آقای فاطمی درجایی ازنگارشتان با زیر سوال بردن انتخابات حوزه کهگیلویه آورده اید:ا گرمناصب اداری نبود و انتخابات دریک فضای رقابتی و عادلانه برگزار می شد سرنوشت انتخابات چیز دیگری بود. مگرفتنه ۸۸باچنین ادبیاتی کلید نخورد و اگر درایت رهبری عزیزمان نبود در آن فضای غبارآلود چه بر سرمان می آمد.

شما باچه منطقی به خود اجازه ایراد این توهمات انتخاباتی و تحریک آمیز در سلامت انتخابات یک حوزه آنهم حوزه انتخابیه ای بامردمانی با اخلاق سیاسی فهیم و با شعور بالا و اصلح شناس می نمایید.

برادرم فاطمی اگر نهج البلاغه امام علی مقتدای شعیان را نخوانده اید قبل از نگارش و قلم فرسایی  بخوان آنگاه خواهی دید که یا با گفتار سالم به میدان خواهی رفت ویا سکوت پیشه می نمایید. جنابعالی بزرگواری را اهل سخن و قلم به حساب نیاورده اید کجاست انصافتان  خوب می دانید که بزرگواری تاکنون معلمی و استادی  کسوتش بوده و قلم و سخن  با او عجین است.

برادر محترم  برای دفاع از جناب آقای مژدهی پور می توانستید بهتر سخن القا نمایید ولی به قول خودتان در اعمالمان چوب خدا را خواهیم دید. در یقین باشید که با دفاع دور از انصافی که نموده اید این زمان نه که دور خیلی نزدیک است. و در آخر آقای فاطمی بدانید که نگارشتان در این دفاعیه از جناب آقای مژدهی پور ریاست محترم سازمان تعزیرات حکومتی خدمتی بزرگ به بزرگواری بود که شاید هیچ لیدری ازطیف ایشان نمی توانست برای محبوبیت ایشان چنین قلم بنگارد.

هو معکم اینماکنتم

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


کد مطلب: 79725

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79725/ندایی-فاطمی-لیدر-جناب-مژدهی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1