کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار سید حسن خمینی با آیت‌الله ملک حسینی و امام جمعه یاسوج+ تصاویر

30 آذر 1393 ساعت 12:40


سید حسن خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.khomaine

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید حسن خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و آیت‌الله سید علی اصغر حسینی امام جمعه یاسوج دیدار کرد و  پیرامون مسائل مختلف استانی و کشوری مطالبی مطرح شد.

سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) همچنین در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به زیارت امامزاده شاه قاسم(ع) رفت و در آنجا با قرائت فاتحه بر سر مرقد مطهر مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و از علمای مبارز در دوران سیاه پهلوی ادای احترام کرد.

به گزارش کبنانیوز؛ حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مکان‌های گردشگری، تفریحی، زیارتی و تاریخی این استان دیدن کرد.

در این سفر آیت‌الله بجنوردی پدرخانم، فرزند، خواهرزاده‌های حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز حضور داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید کامل تقوی مدیرعامل بانک سپه کشور، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل گردشگری، فرمانداران شهرستان‌ها و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی سید حسن خمینی یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را همراهی می‌کردند.

به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام خمینی به شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران، باشت، دنا، چرام از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

saidhasan s2idhasn
انتهای پیام/کمایی



کد مطلب: 79721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79721/دیدار-سید-حسن-خمینی-آیت-الله-ملک-حسینی-امام-جمعه-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1