کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشریح سفر سید حسن خمینی به کهگیلویه و بویراحمد+ عکس

29 آذر 1393 ساعت 20:51


سید حسن خمینی نوه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.khomaine

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید حسن خمینی با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و  پیرامون مسائل مختلف استانی و کشوری مطالبی مطرح شد.

سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) همچنین در امامزاده شاه قاسم(ع) بر سر مرقد مطهر مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی با قرائت فاتحه به این عالم جلیل‌القدر ادای احترام کرد.

حجت‌الاسلام خمینی در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مکان‌های تفریحی و گردشگری این استان بازدید کرد.

در بازدید رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) از مکان‌های گردشگری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان این استان او را همراهی می‌کردند.

یادگار امام خمینی(ره) روز جمعه ۲۸ آذر ۹۳ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و در تنگ گنجه‌ای یاسوج و روستای کره شهرستان دنا نیز حاضر شد.

آیت‌الله بجنوردی پدر خانم، فرزند و خواهرزاده‌های حجت‌الاسلام سید حسن خمینی نیز در این سفر همراه او بودند.

به گزارش کبنا، همچنین سید حسن خمینی یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از منطقه شلالدون شهرستان باشت، سد کوثر گچساران، بی‌بی حکیمه(س)، تنگ گنجه‌ای یاسوج و چشمه بلقیس چرام بازدید کرد.

استاندارکهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل گردشگری، مدیرعامل آب منطقه‌ای،  فرماندار گچساران، برخی از مدیران شهرستانی و استانی کهگیلویه و بویراحمد نیز سید حسن خمینی را همراهی می‌کردند.

در بازدید از سد کوثر مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گزارشی نیز ارائه داد.

رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) در ادامه سفر خود به شهر تاریخی دهدشت رفت و از نزدیک با مکان‌های تاریخی و گردشگری این منطقه نیز آشنا شد. در سفر به دهدشت مسئولان نیز او را همراهی می‌کردند.

 s2idhasn saidhasan
همچنین حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه، فرماندار چرام و برخی از نیروهای امنیتی و انتظامی به چرام سفر و از چشمه بلقیس این شهر بازدید کرد.

نماز مغرب و عشاء را نیز در شهر چرام اقامه کردند.

hasan0

به گزارش کبنا، این سفر به صورت کاملاً محرمانه و غیررسمی برگزار شد و از رسانه‌ها برای پوشش خبری دعوت نشد.


کد مطلب: 79525

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79525/تشریح-سفر-سید-حسن-خمینی-کهگیلویه-بویراحمد-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1