کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ضرورت رعایت اصول ایمنی در اجرای پروژ‌های آبفا

29 آذر 1393 ساعت 13:58



سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع کارکنان این شرکت با اشاره به اهمیت رعایت لزوم نکات ایمنی و حفاظت HSE در پروژه‌های اجرایی اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی در پروژه‌های واگذار شده به پیمانکاران منتخب و نیز پروژه‌های که توسط واحدهای اتفاقات آب ادارات تابعه صورت می‌پذیرد باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نصب تابلو و چراغ هشدار دهنده و نوار خطر حفاری باید به نحو مطلوب و استاندارد در هنگام اجرای پروژه‌ها انجام شود تا کارگران در حاشیه امن مناسب به کار خود بپردازند.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه حوزه اتفاقات آبفای شهری اجرای اصولی تعمیرات و حفاری‌ها در مناطق مورد نظر در دستور کار خود قرار دهند، عنوان کرد: با این کار علاوه بر جلوگیری از دوباره کاری و ایجاد هزینه‌های مضاعف رضایت مردم و شهروندان نیز جلب خواهد شد.

وی از ناظران و مهندسان شرکت آبفا خواست تا نظارت دقیق بر اجرای پروژه‌های فنی را در دستور کار خود قرار دهند و از  هرگونه کم کاری در روند اجرای طرح‌های عمرانی گذشت نکنند و با متخلفان برخورد قانونی و بازدارنده صورت گیرد.

لدنی‌نژاد افزود: هرگونه خسارتی که در اثر سهل‌انگاری و اجرای ناقص پروژه‌ها به اشخاص حقیقی یا حقوق وارد شود جبران آن بر عهده پیمانکار و مدیر مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/خ


کد مطلب: 79486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79486/ضرورت-رعایت-اصول-ایمنی-اجرای-پروژ-های-آبفا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1