کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جدال منتخب ایرانیان و مرصاد تعیین کننده قهرمان فوتبال جوانان یاسوج

29 آذر 1393 ساعت 2:26


رئیس هیئت فوتبال بویراحمد گفت: جدال منتخب ایرانیان و مرصاد تعیین کننده قهرمان فوتبال جوانان یاسوج خواهد بود.
فضیل آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری منظم مسابقات فوتبال در سطح شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: امسال سعی ما بر این است که به بهترین شکل ممکن و با نظم خاصی مسابقات را برگزار کنیم تا هم تیم‌ها و هم هیئت فوتبال از این حیث دچار ضرر و زیان نشوند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: در لیگ دسته اول فوتبال جوانان شهرستان بویراحمد بازی‌ها در نیمه‌هایی انجام شد که به ترتیب تیم‌های منتخب ایرانیان و مرصاد یاسوج موفق به حضور در فینال مسابقات جوانان این شهرستان شدند.

وی گفت: تیم منتخب ایرانیان با نتیجه سه بر صفر تیم امید یاسوج را شکست داد و پای در فینال این مسابقات گذاشت.

آشتیانی افزود: در سوی دیگر مسابقه نیمه‌نهایی جوانان یاسوج تیم فوتبال مرصاد این شهر موفق شد در ضربات پنالتی بر تیم پرسپولیس جوان غلبه کرده و یک پای دیگر فینال این مسابقات شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به دیدار فینال جوانان یاسوج اشاره کرد و گفت: در هفته آینده تیم‌های ایرانیان و مرصاد فینال این بازی‌ها را برگزار خواهند کرد.

وی برگزاری همه رده‌های لیگ فوتبال در شهرستان بویراحمد را برای فصل آینده حتمی دانست و گفت: از هم اکنون آمادگی خود را برای برگزاری این بازی‌ها با برنامه‌ریزی آغاز کرده‌ایم.


کد مطلب: 79413

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79413/جدال-منتخب-ایرانیان-مرصاد-تعیین-کننده-قهرمان-فوتبال-جوانان-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1