کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با احساسات هواداران نفت و گاز بازی نکنید

28 آذر 1393 ساعت 17:22


.kanonhavadaranNaft (5)
خواهش می کنیم که مسئولین احساسات هواداران را درک کنند.
این جمله ای بود که مسئول کانون هواداران نفت و گاز گچساران پس از توقف نفت مقابل شهرداری اردبیل در یک بازی خانگی به زبان آورد.
صادق خادمی در اینباره به خبرنگار کبنااسپورت گفت: کاش در مسابقه نفت مقابل شهرداری اردبیل، داور مسابقه آن پنالتی را برایمان نمی گرفت. چرا که پس از پنالتی، داور سعی کرد با پوئن دادن به حریف به گونه ای برای آنان جبران کند و روند بازی را به نوعی با سوتهایش تغییر دهد که نمونه آن دو اخطار بی مورد به فرشید علیزاده و اخراج کاپیتان نفت از این مسابقه حساس بود و این موضوع باعث تحریک هوادار توسط داور بود و باید وی را مسبب اصلی حواشی این مسابقه دانست و مسئولین نفت باید مراتب اعتراض خود را به سازمان لیگ ابراز کنند.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/08/TofighiNaftGachsaran-36.jpgخادمی با اشاره به نتایج ضعیف تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات پیشین، اظهار داشت: شش بازی است که تیم برد نداشته و در خانه امتیازات را به راحتی از دست داده ایم و یا باخته ایم و این در حالی است که هوادار از نوع بازی تیم نیز رضایت ندارد و تاکنون هواداران هرچه در توان داشته اند برای تیم دریغ نکرده اند و  از مسئولین عاجزانه می خواهیم که نوش دارو پس از مرگ سهراب نباشند. تیم در شرایطی است که آنان باید کسانی که اهل اندیشه ورزشی و فوتبالی هستند را دعوت کنند و از نظراتشان برای برون رفت از این وضعیت استفاده نمایند. مسئولین مربوطه می بایست با رایزنی های گوناگون برای احقاق حق تیم در فدراسیون و نیز کارشناسی نتایج اخیر چاره ای فوری برای حل وضعیت فعلی نفت بیاندیشند.
صادق خادمی که از نتایج اخیر تیم نگران بنظر می رسید در ادامه گفت: خواهش می کنیم که مسئولین احساسات هواداران را درک کنند. وقتی یک تیم در خانه خود می بازد تا یک ماه اثرات منفی Havadar2آن در بین جوانان و جامعه باقی خواهد ماند و اثرات روحی و روانی سویی در بر خواهد داشت و این را همگان می بایست توجه ویژه ای داشته باشند.
این هوادار نفت و گاز با خطاب قرار دادن مسئولین اظهار داشت: اول از همه از نماینده شهر بعد از استاندار و فرماندار خواهش می کنیم تا هرکدام به نحوی به تیم کمک کنند. ما باید از بلایی که بر سر شهرداری در سال گذشته و امسال آمده درس بگیریم و نگذاریم یک تیم دیگر از استانمان به قهقرا برود چرا که دود آن به چشم همه و بخصوص جوانان یک شهر خواهد رفت.
وی ادامه داد: در حال حاضر توپ در هواست و هر مسئولی که خود را کنار بکشید توپ در زمینش خواهد افتاد. پس از همه مسئولین ورزشی و مسئولین شهرستان و استان خواهشمندیم که در این وضعیت خود را کنار نکشند و وارد گود شده تا از این شرایط بحرانی تیم خارج شود.
havadaranNAFTخادمی با اشاره به فعالیتهای کانون هواداران گفت: به ندرت در ایران پیدا می شود که هواداری مانند هواداران نفت وجود داشته باشد که شب قبل از مسابقه با شیرینی و گل از تیم مهمان استقبال و حتی آنها را به نیکی نیز بدرقه کند و سازمان لیگ و مسئولین می بایست به این مهم توجه داشته باشند و نه فقط نیمه خالی لیوان را ببینند چرا که کانون هواداران در حال یک فرهنگ سازی جدید در فوتبال کشور است.
مسئول کانون هواداران نفت و گاز گچساران در پایان به کبنااسپورت گفت: ما بعنوان کانون هواداران نفت و گاز، رفتار پرخاشگرانه به تیم های مهمان و داوری را محکوم می کنیم و امیدواریم تماشاگران در حد نام شهرستان گچساران و فرهنگ آن در استادیوم حضور پیدا کنند و از حواشی به دور باشند تا با صبر پیشه کردن از وضعیت فعلی خارج شویم چرا که همه در فوتبال یاد گرفته ایم که توپ گرد است و روزهای خوب نیز پیش روی ما خواهد بود.


کد مطلب: 79334

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79334/احساسات-هواداران-نفت-گاز-بازی-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1