کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش نوروزی از آخرین اعتبارات توزیعی استان

27 آذر 1393 ساعت 15:50


حسن نوروزی بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ از میزان ۴۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی بودجه عمومی کشور، بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد تومان به صورت اعتبارات متفرقه و ملی نزد وزارتخانه‌ها است که با پیگیری، رایزنی و استدلال منطقی می‌توان این پول‌ها را جذب کرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقش مدیران استانی در جدب این اعتبارات متناسب با نیازها و طرح‌ها بسیار مهم است، افزود: در این نشست گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی قرائت شد.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد  و مجموعه استانداری در یک‌سال گذشته با پیگیری‌های مؤثر خود اعتبارات بسیار خوبی را در این زمینه جدب استان کردند که امید است خروجی این تلاش‌ها در پروژه‌های عمرانی و دیگر طرح‌ها ملموس‌تر شود.
این مسئول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ‌گزارشی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص میران موفقیت آن‌ها در جذب اعتبارات ردیف‌های متفرقه قانون بودجه و نیز پروژه‌های ملی مشترک بین استان‌ها از مدیران اخذ شد که مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرند.
نوروزی با اشاره به توزیع به موقع و تخصیص‌های خوب بودجه امسال این استان ادامه داد: در این نشست مبلغ ۱۲۹ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال در قالب اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه برای مناظق کمتر توسعه‌یافته‌ای که شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر است، توزیع شهرستانی شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین مبلغ ۳۳ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی استانی که در ابتدای سال توزیع نشده بود، با تشخیص مجموعه استانداری و بازدیدهای استاندار و معاونین وی از پروژه‌ها، توزیع شهرستانی شدند.
وی توزیع شهرستانی مبلغ سه میلیارد ریال از محل بند «ه» ماده ۹ قانون بودجه ۹۳ برای مجنمع‌های آبرسانی روستایی را بخشی از برنامه‌های شورای برنامه‌ریزی این استان برشمرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مبلغ ۱۲ میلیارد ریال نیز تحت عنوان ماده ۲۳ قانون جرائم تخلفات رانندگی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان توزیع شد که می‌بایست در پروژه‌هایی که قابلیت تعریف از این محل دارند، هزینه شوند.
انتهای پیام/بنام


کد مطلب: 79226

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79226/گزارش-نوروزی-آخرین-اعتبارات-توزیعی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1