کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از رأی که به جلیلی داده نشد تا تنها کار مانده در حوزه هنری

26 آذر 1393 ساعت 16:27


مسئول سابق حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «پایی که جاماند» افتخار ماندگار حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رضا پارسیان‌نژاد عصر امروز در مراسم تودیع خود از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد با بیان شمه‌ای از کارهای انجام شده در حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در طول شش سال اخیر اظهار کرد: آثار و تولیدات زیادی در طول این چند سال داشتیم.
مسئول سابق حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر در جایی کم‌کاری شد همه به دلیل اعتبارات کم بود، تصریح کرد: همه می‌دانند که حوزه هنری از اعتبارات متمرکز ملی اعتباراتی در حد صفر دارد و به همین دلیل دست ما برای انجام کارهای بزرگ و تولیدات فاخر بسته بود.
پارسیان‌نژاد بزرگترین افتخار حوزه هنری استان در طول چند سال گذشته را تولید کتاب پایی که جاماند عنوان کرد و گفت: چه افتخاری از این بالاتر که مقام معظم رهبری در این کتاب حاشیه نوشتند و اکنون پرفروش‌ترین کتاب کشور است.
این مسئول سابق فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یکی از کارهای دیگر را که در تاریخ فرهنگ استان ماندگار خواهد بود تدوین دانشنامه فرهنگ و تمدن کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و افزود: هر چند نواقصی در آن وجود داشت اما با افتخار باید گفت، کتاب ضرب المثل‌های لری استاد آذرشب در دنیا مقام دوم را کسب کرد.
پارسیان‌نژاد با قدردانی از تک تک همکاران خود در حوزه هنری این استان تنها کار انجام نشده را مربوط به ساختمان اداری این نهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: هر چه تلاش کردیم در این زمینه موفق نشدیم، البته دلیل آن را به عدم ثبات مدیریت ارشد استانی می‌دانیم که هر گاه می‌خواستیم به نتیجه‌ای برسیم استانداران تغییر می‌کردند.
وی در ادامه با قدردانی از همه مسئولان استانی به خصوص اکبر نیکزاد استاندار اسبق تصریح کرد: نیکزاد آنچنان به حوزه هنری اعتقاد داشت که منزل شخصی خود را در اختیار ما قرار داد.
پارسیان‌نژاد یکی دیگر از دستاوردهای حوزه هنری را در عرصه ادبیات نمایشی دانست و گفت: کتاب اول ادبیات نمایشی کتاب «خواب برهنه برف» بود که در کشور مقام اول را به دست آورد.
وی حضور اسحاق آقایی و حسن غفاری در جشنواره‌های بزرگ بین‌المللی را یکی از دستاوردهای دیگر حوزه هنری در حوزه عکس برشمرد.
به گزارش کبنانیوز، رضا پارسیان‌نژاد نیز در مراسم تودیع خود از برخی کارشکنی‌ها و سم‌پاشی‌های عده‌ای گلایه کرد و گفت: من هیچ کدام از فامیل‌های خود را استخدام نکردم و فقط چند نفر را به صورت شرکتی به استخدام حوزه هنری درآمدند که آن هم به من مرتبط نمی‌شد و حقیقتاً این چند نفر شرکتی از پرکارترین افراد حوزه هنری هستند.
رئیس سابق حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و نمایندگان ادوار گذشته و جدید کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد، وی البته از تاجگردون نماینده گچساران و باشت نام نبرد.
پارسیان‌نژاد مهمترین کار حوزه هنری را چاپ  کتاب«پایی که جا ماند» عنوان کرد و گفت: من به سعید جلیلی رأی ندادم ولی ایشان در صحبت‌هایش مدام از این کتاب یاد می‌کند.
وی نیز از رسانه‌ها، کارمندان حوزه هنری و دوستان خود به خاطر همراهی او در طول مسئولیت قدردانی کرد و به طور ویژه از خانواده‌اش تشکر کرد و گفت: حق آنها را در این مدت ادا نکردم.
پارسیان که همراه با اشک و بغض صحبت می‌کرد از همراهی خانواده‌اش تشکر و سپاسگزاری کرد، افزود: از منزل سازمانی حوزه هنری استفاده نکردم و راننده شخصی هم نداشتم.
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه روسای حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با حضور کرم‌الهی معاون حوزه هنری کشور، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرائی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در این مراسم علی هوشمندی به عنوان سرپرست حوزه هنری منصوب و از خدمات پارسیان‌نژاد تجلیل شد.
hozehonari (50) hozehonari (51) hozehonari (52) hozehonari (53) hozehonari (49) hozehonari (48) hozehonari (47) hozehonari (46) hozehonari (45) hozehonari (44) hozehonari (43) hozehonari (42) hozehonari (41) hozehonari (40) hozehonari (39) hozehonari (38) hozehonari (37) hozehonari (36) hozehonari (35) hozehonari (34) hozehonari (33) hozehonari (32) hozehonari (31) hozehonari (30) hozehonari (29) hozehonari (28) hozehonari (27) hozehonari (26) hozehonari (25) hozehonari (24) hozehonari (23) hozehonari (22) hozehonari (21) hozehonari (20) hozehonari (19) hozehonari (18) hozehonari (17) hozehonari (16) hozehonari (15) hozehonari (14) hozehonari (13) hozehonari (12) hozehonari (11) hozehonari (10) hozehonari (9) hozehonari (8) hozehonari (7) hozehonari (6) hozehonari (5) hozehonari (4) hozehonari (3) hozehonari (2) hozehonari (1)
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 79071

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/79071/رأی-جلیلی-داده-نشد-تنها-کار-مانده-حوزه-هنری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1