کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برخی دوست دارند بحران باشد/اصولگرایان و اصلاح‌طلبان افراطیون را پس بزنند

25 آذر 1393 ساعت 17:05


حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران برای ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور یافت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، حسین مرعشی از اعضای بلندپایه حزب کارگزاران به منظور ایراد سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حضور یافت.
مرعشی را حجت‌الاسلام قاسم مقدم رئیس نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج و بوستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج او را همراهی می‌کردند.
جمعی زیادی از قشرهای مختلف دانشجویی و سایر اقشار مختلف نیز حضور داشتند.
حسین مرعشی عضو برجسته حزب کارگزاران سازندگی و از بستگان هاشمی رفسنجانی لحظاتی قبل برای ایراد سخن در جمع دانشجویان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
مرعشی را در این آئین حجت‌الاسلام قاسم مقدم رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج و تعدادی از اصلاح‌طلبان این استان همراهی می‌کنند.
قرار است این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص مسائل روز در سالن حکیم جرجانی اظهار نظر کرده و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهد.
پیش از این نیز رسول منتجب‌نیا با حضور در این سالن اظهاراتی کرده بود که واکنش‌های بسیاری در سطح این استان داشت و پیش از حضور مرعشی نیز واکنش‌ها به حضور وی بسیار زیاد بود.
اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اجازه خودنمایی به افراطیون ندهند
حسین مرعشی در جمع دانشجویان علوم پزشکی یاسوج، طی اظهاراتی به لزوم توسعه اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید تمام سعی خود را برای رشد اقتصادی کشور گذاشته است.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: ارزیابی من به عنوان کسی که سال‌ها در دستگاه‌های اجرایی و در سطوح مختلف بودم و هشت سال در مجلس فعالیت داشته‌ام این است که آقای روحانی به خوبی در حال اداره کشور بوده و با سیاست‌هایش کشور را رو به سوی تعالی می‌برد.
مرعشی افزود: روحانی عالمانه با تکیه بر بدنه کارشناسی کشور سیاست‌های مهمی را اصلاح کردند که مهمترین آن بحث تعامل با دنیا است.
وی گفت: روحانی هوشمندانه مطلب خود اشاره کرد که هم باید چرخ سانتریفوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد به گردش درآید.
وی با بیان اینکه هم به دانش هسته‌ای نیاز داریم و هم به صنایع و پزشکی و دانش‌های دیگر نیاز داریم، تصریح کرد: به تکنولوژی، نیاز به منابع سرمایه‌ای و بازار دنیا نیاز داریم که در دستور کار دولت روحانی قرار گرفته است.
چرا برخی سیاسون از مذاکرات و نتایج آن نگران و عصبانی می‌شوند
عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه چرا برخی سیاسون از مذاکرات و نتایج آن نگران و عصبانی می‌شوند و حتی علاقمند به عدم موفقیت در آن هستند، تصریح کرد: مگر می‌شود کسی دلسوز رهبری، ملت و شهیدان باشد و بخواهد ایران در بحران به سر ببرد.
وی در ادامه وزیر خارجه عربستان و نتانیاهو را خواستار عدم موفقیت در مذاکرات هسته‌ای دانست و افزود: چرا باید خوشحال شویم ایران در گوشه رینگ گوشه‌گیر باشد.
مرعشی در ادامه با انتقاد از رویه اقتصادی دولت احمدی‌نژاد و آماری در خصوص فروش نفت از زمان حفر اولین چاه ایران تا دوره کنونی، تصریح کرد: در دوره احمدی‌نژاد ۶۵۰ میلیارد دلار نفت به فروش رفت و سیاست غلط در اقتصاد رخ داد که با این همه رشد اقتصادی به منفی شش و تورم بالای ۴۰ درصد رسید، اما آقای روحانی با ساعت‌ها کار کارشناسی این ساختار را تا حدودی اصلاح کرد.
وی با انتقاد تلویحی از سفرهای استانی دولت قبل بیان کرد: روحانی دلش نمی‌خواهد که با قیمت ویران کردن اقتصاد ملی کسی برایش کف بزند.
عضو حزب کارگزاران سازندگی در ادامه با بیان اینکه روحانی باید قدردان جبهه متحدی باشد که در خرداد ۹۲ وی را رئیس جمهور کرد، افزود: اینها پشتوانه‌های هستند که باید از آنها استفاده شود.
امروز همه سخاوتمندانه روحانی را حمایت کنیم
مرعشی گفت: باید امروز همه سخاوتمندانه روحانی را حمایت کنیم، چرا که امروز حمایت از روحانی حمایت از نظام و رهبری است.
عضو حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه افراطی‌گری باید کنار گذاشته شود، تصریح کرد: هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان باید اجازه دهند، تفکر خردمندگرایانه در کشور حاکم شود و همه کمک کنند، تا افراطیون کنار گذاشته شوند.
marashi (1) marashi (2) marashi (3)  marashi (5) marashi (6) marashi (7) marashi (8) marashi (9) marashi (10) marashi (11) marashi (12) marashi (13) marashi (14) marashi (15) marashi (16) marashi (17) marashi (18) marashi (19) marashi (20) marashi (21) marashi (22) marashi (23) marashi (24) marashi (25) marashi (26) marashi (27) marashi (28) marashi (29) marashi (30) marashi (31) marashi (32) marashi (33) marashi (34) marashi (35) marashi (36) marashi (37) marashi (38) marashi (39) marashi (40) marashi (41) marashi (42) marashi (43) marashi (44) marashi (45) marashi (46) marashi (47) marashi (48) marashi (49) marashi (50) marashi (51) marashi (52) marashi (53) marashi (54) marashi (55) marashi (56) marashi (57)
yasuj (1) yasuj (2) yasuj (3) yasuj (4) yasuj (5) yasuj (6) yasuj (7) yasuj (8) yasuj (9) yasuj (10) yasuj (11) yasuj (12) yasuj (13) yasuj (14) yasuj (15) yasuj (16) yasuj (17)


کد مطلب: 78830

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/78830/برخی-دوست-بحران-باشد-اصولگرایان-اصلاح-طلبان-افراطیون-بزنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1