کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنی با مدیرکل ورزش و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد

26 آذر 1393 ساعت 10:43


 
سجاد جمشیدی*
یک سال از عدم توافق نماینده های محترم استان و استاندار محترم در معرفی یک نیروی توانمند و بومی برای سکانداری ورزش و جوانان در استان می گذرد و نتیجه حاصل این بود که استان کهگیلویه و بویراحمد شود موش آزمایشگاهی برای وزارت ورزش و جوانان.
در آن هنگام که نماینده های محترم و استاندار در اختلاف برای گزینه مناسب برای ورزش و جوانان بودند، وزارت ورزش و جوانان به خود آمد تا وابستگان و همشهریان خود را برای مدیرکلی این استان کهگیلویه و بویراحمد بفرستند و ما نیز عین آب خوردن پذیرفتیم که مدیری غیربومی سکاندار ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شود.
آری مدیر غیر بومی می تواند حامل تجربه و کارایی باشد اما نه مدیری که هیچ گونه صابقه مدیریت ورزشی در کارنامه خود نداردو تنها صابقه مدیریتش هم اگر در گوگل سرچ شود خواهید دید شورای شهر اندیمشک و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک است که بعد از یکسال در این سمت با اعتراضات شدید و مخالفت های فراوان شخص وزیر آموزش و پرورش حکم عزل وی را زد. روزی که ایزدپور مدیرکل شد و ما از اینترنت سابقه اش را مطالعه کردیم آهی از دل کشیدیم ولی گفتیم حتما تدبیری در این مورد صورت گرفته و اندکی به او فرصت دهیم و بعد قضاوت کنیم.
۱۰ ماه از مدیریت ایزدپور گذشته است ولی آهم دوچندان شد و متوجه شدم استان کهگیلویه و بویراحمد ما چقدر بدبخت از که برخی ها در وزارت ورزش برای اینکه کاندید آینده مجلس در خوزستان شوند حاضرند هم استانی های خود را به وزیر محترم قالب کنند و بدبخت تر از استان ما هم پیدا نکردند.
روز اول در همه شهرستان ها قول هایی داد و یک وعده اش تحقق نیافت. در ۱۰ ماه اخیر سه زمان را برای افتتاح استادیوم عنوان نمود و باز هم تحقق نیافت. انتقاد هیئت های ورزشی دوچندان شد. اعزام ها به مسابقات ورزشی خیلی کم شد و حتی تیم های استان در بیشتر مسابقات ورزشی حاضر نشدند. اگر در سایت ها چرخی بزنیم می بینیم که از روز اول هر وعده ای داد تحقق نیافت و حوزه جوانان هم که بماند کاملا نابود شد.
کاش روزی شود که استان کهگیلویه و بویراحمد ما موش آزمایشگاهی هیچ وزارتخانه ای نشود.
جالبه که حتی تویه جلسه هم شرکت نمیکنه و حتی در جلسات شورای برنامه ریزی هم شرکت نکرد تا از اعتبارات استانی مبلغی را برای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد بگیرد و خیال میکنه توسعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی بالا و پایین کردن پله های ساختمان سه طبقه ای در بلوار قرنی. آقای ایزدپور اگر استاندار و نمایندگان ما هنوز ورزش و جوانان را باور ندارند و خیال نمی کنند چنین سازمانی در استان هست لااقل خود شما به خاطر غیرت لری هم که دارید از این استان کهگیلویه و بویراحمد بروید.
*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


کد مطلب: 78821

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/78821/سخنی-مدیرکل-ورزش-نمایندگان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1