کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمدی: از حضور حسین مرعشی در یاسوج بی‌خبر بودم

25 آذر 1393 ساعت 12:49


معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد وفادار به نظام در دانشگاه‌ها دعوت شوند.
فتاح محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: کشور ما از یک شرایط امن و اقتدار خوبی ملی و بین‌المللی برخوردار است که این اقتدار و آرامش به برکت انقلاب اسلامی سال ۵۷ شکل گرفته است.Mohamadi-kebna
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی سال ۵۷ صدای دوباره روح الامین بود که پیام آزادی و آزادی خواهی ما را به تمام جهان مخابره کرد و در روز ۲۲ بهمن تمام دوربین‌های دنیا حضور مردم را در این روز رصد می‌کنند و اگر ببینند بین مردم و دولت اختلافی وجود دارد از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کنند.
وی عنوان کرد: برای اینکه برنامه‌های روز ۲۲ بهمن در استان کهگیلویه و بویراحمد یکسان‌سازی شود کمیته‌های ۲۰ گانه برنامه‌های خود را تبیین و در جلسه‌ای یکسان‌سازی کنند تا برنامه قابل قبولی در این روز برگزار شود.
این مسئول در خصوص کرسی‌های آزاد‌اندیشی گفت: چگونگی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی توسط دولت مصوب و به کمیته‌ها  دانشگاهی اعلام شد و حتی در نشست‌های مختلف با تشکل‌های دانشجویی در خصوص چگونگی برگزاری کرسی آزاداندیشی بحث شد.
محمدی با بیان اینکه فرهنگ برگزاری کرسی آزاداندیشی در استان ما به خوبی تبیین نشده است، افزود: به دانشگاه‌ها اعلام کردیم کسی برای کرسی آزاداندیشی دعوت شود که دغدغه نظام و انقلاب را داشته باشد که اگر قرار است کرسی‌ها به این شکل در دانشگاه‌ها برگزار شود بهتر است کسی از بیرون دعوت نشود.
وی تصریح کرد: خط قرمز ما قانون اساسی است و این معیار برای ما مهم است و کسی که می‌خواهد در این استان حضور پیدا کند باید قانون اساسی را قبول داشته و آن را به عنوان فصل الخطاب، مواضع و اظهارنظرهای خود قرار دهد که متاسفانه برخی از افراد در کرسی‌ها این موارد را رعایت نمی‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه دغدغه حضور مردم در خصوص حضور عناصر فتنه دغدغه ما هم است، عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای می‌گویند فضای دانشگاه امنیتی شده که ما فضا را در دانشگاه امنیتی نکردیم.
محمدی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی از عدم توسعه رنج می‌برد اما چرا همیشه نگاه ما صرفاً توجه به مسائل سیاسی است چرا در استان از افراد صاحب‌نظر در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای پیشرفت استانمان دعوت نمی‌کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این استان تنها به مسائل سیاسی توجه می‌کنیم و با دعوت از افراد سیاسی برای آنها دست می‌زنیم و سوت می‌کشیم که مشکلات ما با مسائل سیاسی حل نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده، افزود: شرایط کهگیلویه و بویراحمد خاص است و اولویت استان ما رای دادن نیست بلکه رفع محرومیت‌ها، رشد و توسعه در تمام زمینه‌ها اولویت است. این مسئول با تأکید بر اینکه به تشکل‌های دانشجویی گفتیم که افرادی که دغدغه نظام دارند دعوت شوند اما متاسفانه به این مبنا توجه نشد خاطرنشان کرد: به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیروز از حضور حسین مرعشی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باخبر شدم.
انتهای پیام/ر


کد مطلب: 78813

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/78813/محمدی-حضور-حسین-مرعشی-یاسوج-بی-خبر-بودم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1