کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حاشیه سازان اربعین در سی سخت برخورد می شود

25 آذر 1393 ساعت 9:15


فرماندار شهرستان دنا در نشست شورای اداری شهرستان دنا گفت: با افرادی قصد حاشیه سازی در مراسم اربعین حسینی شهر سی سخت داشتن برخورد می شود.

به گزارش کبنانیوز از سی سخت، علی تاج امیری در ابتدای جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به حرکت عظیم ۲۰ میلیونی شیعیان جهان در کربلای معلا افزود: این حرکت عظیم نشان از اوج اتحاد شیعیان جهان حول محور امامت است که در دو بعد سیاسی و عبادی، مهم و حیاتی است.

ali458754

تاج امیری در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم سی سخت در مراسم روز اربعین در تپه نورالشهدا افزود: متاسفانه در پایان این مراسم معنوی شاهد سوء استفاده برخی افراد از فضای احساسی مردم و به حاشیه کشاندن این جریان عظیم فرهنگی بودیم.

وی با بیان اینکه تعداد معدودی افراد که معلوم نبود برای عزاداری آمده بودند یا تعیین تکلیف زمین های دلون سی سخت گفت: اقدامات هر کسی که بخواهد با احساسات مردم شریف شهر سی سخت بازی کند، محکوم است.

تاج امیری تاکید کرد: هرکسی بخواهد به منافع ملی و حقوق بیت المال تجاوز کند قانوناً با او برخورد می شود. اقدامات خودسرانه برخی افراد در ایجاد تحرکات مردمی برای احقاق حقوق عمومی موجب اختلال در فضای روانی جامعه می شود که این اقدام با هرنیتی که باشد خلاف قانون است.

فرماندار دنا تصریح کرد: افراد معدودی که در تجمع روز اربعین در به حاشیه کشاندن این مراسم نقش داشتند شناسایی شده و یقیناً با آن ها برخورد قانونی بمی شود. البته هر کس دگر نیز بخواهد به زمین های منابع ملی تعرض کند به صورت قانونی با او برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود :از همه مسئولان انتظار داریم تلاش خود در جهت جلوگیری از این گونه اقدامات خود سرانه را به کار ببندند و وظایف محوله به دستگاه ها را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند تا جلوی سوء استفاده کنندگان گرفته شود.

انتهای پیام/ایلخانی زاده


کد مطلب: 78786

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/78786/حاشیه-سازان-اربعین-سی-سخت-برخورد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1