کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تودیع و معارفه شرکت بیمه ایران استان برگزار شد

24 آذر 1393 ساعت 20:05


مدیر امور شعب شرکت سهامی بیمه ایران گفت: فرآیند خدمت رسانی این شرکت تجاری باید بر اساس اصول صحیح مشتری مداری و جلب رضایت مردم باشد.
سید علیرضا میرآقایی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید شرکت بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خدمات بیمه ایران از جایگاه و اعتبار ویژه ای برخوردار است، افزود: فرآیند کار نمایندگی های این شرکت باید حول محور قانون مداری و سوددهی باشد.
وی با اشاره به اینکه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان اجرایی به شرکت بیمه به عنوان مرکز کارآفرینی نگاه می کنند، بیان کرد: افزایش نمایندگی های بیمه ایران ضابطه مند شده و برای برخی مناطق کشور مجوز نمایندگی فروش خدمات صادر نمی شود.
مدیرکل جدید شرکت بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین نقش بیمه را در توسعه اقتصادی و اجتماعی مهم ارزیابی کرد.
علی پشتدار گفت: بیمه ایران در شرایط تحریم با اقدام به ایجاد چتر بیمه ای برای کشتی های تجاری یک رقابت مطلوب را به منظور توسعه خدمات این بخش فراهم کرد.
در این آیین علی پشتدار به عنوان مدیرکل جدید شرکت بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرخاب حیدری مدیرکل پیشین این شرکت تجلیل شد.


کد مطلب: 78732

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/78732/تودیع-معارفه-شرکت-بیمه-ایران-استان-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1