کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تامین اجتماعی از حالت سیاسی خارج شد+ گزارش تصویری

24 آذر 1393 ساعت 14:04


معاون حقوقی و امور مجلس کشور گفت: تامین اجتماعی از حالت سیاسی خارج شد و اکنون در یک فضای آرام در حال خدمات رسانی به مردم است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با حضور عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی و جمع زیادی از کارکنان و مدیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این مراسم با حکم  سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، عباس نورمحمدی به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات گودرز بهادری تجلیل به عمل آمد.
تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی در این مراسم با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در گذشته در مقطعی به باشگاه سیاسی و محل برای باج‌دهی و جولان کارهای سیاسی بود، اظهار کرد: تامین اجتماعی در یک سال گذشته بر اساس رویکرد دولت که راستگویی و شفاف‌سازی است و در همین راستا حرکت کند و تجربه تلخ گذشته را به عنوان دوران سخت سازمان تامین اجتماعی با همدلی، همراهی و به دور از فرافکنی‌ها و حاشیه‌ها پشت سر بگذراند.
وی با بیان اینکه تامین اجتماعی این‌روزها در یک فضای آرام به فعالیت خود مشغول است، افزود:علی‌رغم گذشته که سازمان تامین اجتماعی در سر تیتر رسانه‌ها قرار داشت و به عنوان نهادی که به آن نگاه سیاسی می‌شد، ولی امروز تلاش کردیم در فضای آرام، همدلی و حرکت تدبیرانه و بدون هر گونه احساسات وظایف و اهداف این سازمان را دنبال کنیم.
معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی در ادامه سخنان خود به برخی از کارهای این سازمان در طول یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ای که‌ در سازمان تامین اجتماعی تعریف شد، حرکت کردیم و توانستیم در سال جاری مستمری بازنشستگان خود را پرداخت کنیم.
تاج‌الدین با اشاره به اینترنتی کردن خدمات و فراهم نمودن امکانات و ابزارهای لازم خدمات به جامعه هدف تامین اجتماعی سهولت بیشتری پیدا کرده است، افزود: اهداف و وظایف سازمان تامین اجتماعی انجام و محقق نمی‌شود، مگر اینکه شأن و جایگاه همکاران را حفظ کنیم.
وی از همکاران خود در سازمان تامین اجتماعی خواست تا در فضای آرام و قابل قبول برای بیمه شدگان تلاش و عمل کنند.
تاج‌الدین تاکید کرد: تامین اجتماعی به عنوان تاثیرگذارترین سازمان در رفاه حال مردم مورد تعریف و تمجید بزرگان نظام اسلامی قرار گرفته است و حیف است که این سازمان به باشگاه سیاسی تبدیل شود.
وی یادآور شد: پرچم این سازمان متعلق به جناح و گروه خاص سیاسی نیست بلکه متعلق به عموم مردم ایران است و در یک فضای مناسب و مساعد باید به دنبال خدمت‌رسانی به جامعه هدف و عموم مردم باشد.
معاون حقوقی و امور مجلس تامین اجتماعی کشور افزود: سازمان تامین اجتماعی ۴۹ میلیون نفر مخاطب دارد که در بستر آرام به خدمت‌رسانی باید مشغول باشد.
وی گفت: نیمی از مستمری بگیران حقوق حداقلی می‌گیرند و به دنبال افزایش ۲۵ درصدی حقوق آنها هستیم.
در ادامه این آئین عباس نورمحمدی مدیرکل جدید تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تشکر و قدردانی از مدیر سابق این اداره‌کل، اظهار کرد: از ظرفیت همه مسئولان استانی، نهاد و دستگاه‌های اجرائی باید برای ارائه خدمات به جامعه هدف استفاده کرد.
نورمحمدی با بیان اینکه بدون نگاه‌های سیاسی باید به جامعه هدف خدمات‌رسانی کرد، افزود: هیچ نیتی جزء خدمت به بیمه‌شدگان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ندارم و در این راه دست یاری به سوی همه همکاران خود دراز می‌کنم.
گودرز بهادری مدیرکل سابق تامین اجتماعی نیز در این مراسم از مجمع نمایندگان در دوره‌های گذشته و جدید تشکر و قدردانی کرد.
tamin (1) tamin (2) tamin (3) tamin (4) tamin (5) tamin (6) tamin (7) tamin (8) tamin (9) tamin (10) tamin (11) tamin (12) tamin (13) tamin (14) tamin (15) tamin (16) tamin (17) tamin (18) tamin (19) tamin (20) tamin (21) tamin (22) tamin (23) tamin (24) tamin (25) tamin (26) tamin (27)
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 78538

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/78538/تامین-اجتماعی-حالت-سیاسی-خارج-گزارش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1