کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید استاندار و نماینده گچساران از پروژه فاضلاب دوگنبدان+تصاویر

23 آذر 1393 ساعت 19:46


استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه دکتر غلامرضا تاج گردون رئیس کمیسیون بودجه مجلس، معاون عمرانی استاندار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان و جمعی از مسئولان محلی از تاسیسا ت تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان بازدید کردند .
مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با اشاره به روند تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان اظهار کرد: عملیلت اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۶آغاز شده است.
"سید علی لدنی نژاد" گفت: خط انتقال این تصفیه خانه به طول ۷٫۶ کیلومتر انجام شده است و همچنین طول شبکه های توزیع اجرا شده در این شهر۱۲۸کیلومتر خواهد بود که تاکنون ۳۱ کیلومتر از آن به مرحله اجرا رسیده است.
وی افزود:  تا کنون ۲۱درصد از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر دوگنبدان اجراشده است که تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است .
لدنی نژاد با تاکید کرد:  شرکت آب و فاضلاب شهری استان آمادگی نصب انشعابات خانگی مناطقی از شهر دوگنبدان که دارای شبکه فاضلاب می باشند را دارد ادامه داد.
وی اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان با ظرفیت ۲۵ هزار و پانصد متر مکعب در شبانه روز و برای جمعیت ۱۱۰ هزار نفر پیش بینی و طراحی شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر پیش تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان ۶۰ درصد پیشرفت فیزکی دارد که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
لدنی نژاد افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح فاضلاب دوگنبدان حدود ۵۱۰ میلیارد ریال برآوردشده است .
IMG_4365
IMG_4366
 
IMG_4344IMG_4338
IMG_4346
انتهای پیام/خ


کد مطلب: 78453

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/78453/بازدید-استاندار-نماینده-گچساران-پروژه-فاضلاب-دوگنبدان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1