کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر از مسعود حسینی و زارعی در یک تودیع و معارفه

19 آذر 1393 ساعت 18:00


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون نگاه‌های سیاسی در پرورش استعدادهای درخشان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز مراسم تودیع مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و در این آئین با حکم علیرضا حاجیان رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور عیسی گرجی‌زاده جایگزین سید هانی حسینی که ده سال مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، شد.
در این مراسم علیرضا حاجیان رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، معاونین وی، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
ghorj (25)
قدردانی از مسعود حسینی/مربیان با ۱۷ سال سابقه مدیریتی هنوز قراردادی هستند
در این مراسم سید هانی حسینی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات و عملکرد خود در طول مسئولیتش اشاره کرد و گفت: وقتی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمدم فقط سه کارمند لیسانس و سه خودرو داشت، اما اکنون ۲۰ کارمند لیسانس و شش خودرو در این اداره است.
حسینی گریزی به مشکلات کانون پرورش فکری در استان کهگیلویه و بویراحمد زد و تصریح کرد: مشکلات فراوانی در این چند سال داشته‌ایم که از جمله این مشکلات تبدیل وضعیت کارکنان بوده است به گونه‌ای که مربیان با ۱۷ سال سابقه هنوز قراردادی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شناخت خوبی از عیسی گرجی‌زاده مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارم، علی‌رغم اینکه در دو گروه سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا هستیم ولی همیشه با هم دوست بودیم.
مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه از مسعود حسینی استاندار اسبق کهکیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و افزود: خوشحالی بنده لحظه‌ای بود که مرکزی در استان افتتاح شد.
ghorj (16)
تقدیر از غلام محمد زارعی/ من اصلاح‌طلبم/بدون نگاه سیاسی برای توسعه استان کار خواهم کرد
در ادامه عیسی گرجی‌زاده مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تسلیت اربعین حسینی گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برای تراکت ادارات و دستگاه‌های دولتی نیست، بلکه باید با کارهای فرهنگی در استان تلاش دو چندانی در حوزه فرهنگ صورت گیرد.
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گرجی‌زاده با اشاره به اهمیت ترویج ادبیات ایران در بین کودکان و نوجوانان اظهار کرد: ادبیات ایران همان ادبیاتی است که در مقابل توپ و تانک‌های دشمن در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرد.
دو امر اقتصاد و فرهنگ را نیاز جامعه دانست و گفت: آموزش فرهنگی از فعالیت‌های است که از ریشه و ابتدا باید به کودکان آموزش داده شود و این بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
وی افزود: در کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد بدون نگاه سیاسی و جناحی باید به توسعه فرهنگ اسلامی پرداخته شود.
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از کسانی که او را برای پذیرفتن این مسئولیت حمایت کردند، گفت: از زحمات غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برای انتصاب بنده در این مسئولیت قدردانی می‌کنم.
مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: من یک اصلاح طلب هستم، برای اندیشه‌ام احترام قائل هستم ولی در حیطه‌کاری جناح و باندبازی معنایی ندارد و به دنبال رشد و توسعه فرهنگی در کانون هستم.
وی ابراز داشت: پرهیز از تبعیض قوم‌گرایی، احترام به مردم و پرورش استعدادهای درخشان در کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های مدیرتی اینجانب خواهد بود.
ghorj (12)
انتهای پیام/پاک


کد مطلب: 77795

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/77795/تقدیر-مسعود-حسینی-زارعی-یک-تودیع-معارفه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1