کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اخبار ضد و نقیض از تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد

21 آذر 1393 ساعت 23:46


برخی از منابع خبری در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  از تغییر مدیرکل این دستگاه دولتی خبر می‌دهند.kamalvand
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امین کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: بنده هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و اگر هم خبری در ارتباط با تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد آن را از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
این در حالی است که بعضی از منابع خبری در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  از تغییر مدیرکل این دستگاه دولتی خبر می‌دهند، برخی دیگر از منابع نیز اعلام کرده‌اند، تاکنون هیچ منبع رسمی این موضوع را تأئید نکرده است.
به گفته منابع، کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در جمع برخی از کارکنان و پرسنل این اداره‌کل گفته است که من رفتنی هستم.
به گزارش کبنانیوز؛ چند روز اخیر فیروز حسنی، پیرسبزی و رضا دهبانی‌پور برای مصاحبه به تهران فراخوانده شدند که بر اساس اطلاع منابع آگاه، حکم آقای رضا دهبانی‌پور برای مسئولیت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد قطعی شده است.
به نظر می‌رسد با مطرح شدن قضیه تغییرات در ارشاد دست‌های پشت پرده شروع به حاشیه آفرینی و گفتن مطالب نادرست می‌نمایند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
هفته آینده شاید پایان این حرف و حدیث‌ها باشد و باید اهالی فرهنگ و هنر همچنان منتظر باشند.
 
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 77492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/77492/اخبار-ضد-نقیض-تغییر-مدیرکل-فرهنگ-ارشاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1