کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برخورد قضایی با ۲۲ متخلف منابع طبیعی در بویراحمد

15 آذر 1393 ساعت 8:19





رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از برخورد قضایی با ۲۲ متخلف و متعرض به منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.


 

سعید نظری امروز در گفت‌وگو با کبنا با ابراز رضایت از عملکرد قاطعانه دستگاه قضایی در کهگیلویه و بویراحمد با چپاولگران منابع طبیعی در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: دادستان و معاون دادستان از هر لحاظ یاور و مددکار منابع طبیعی هستند و باید از آن‌ها به عنوان دوستداران واقعی طبیعت در استان نام برد.

وی ادامه داد: گاه ساعت‌ها و پاسی گذشته از نیمه شب دادستان محترم را در جریان امور و تخریب‌ها قرار می‌دهیم که با روی گشاده و البته با قاطعیت دستور پی‌گیری و پیگرد افراد متخلف را صادر می‌کنند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از معرفی ۲۲ متخلف و متعرض به منابع طبیعی طی چند وقت اخیر به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: این روند همچنان ادامه دارد و مأموران ما به صورت شبانه‌روزی به دنبال مخربان طبیعت و منابع طبیعی هستند.

این مسئول با ابراز تأسف از این که مأموران منابع طبیعی گاهی اوقات با بدترین حالت مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته یکی از پرسنل خدوم ما به شدت از سوی مخربان منابع طبیعی مورد ضرب و شتم قرار گرفت اما این متخلفان بدانند که منابع طبیعی شهرستان به هیچ وجه در مقابل عده‌ای سودجو و منفعت‌طلب کوتاه نخواهند آمد.

نظری به ماده ۴۸ قانون حفاظت از جنگل‌ها اشاره کرد و گفت: برخی به دنبال زیر پا گذاشتن این قانون هستند که باید با این قانون‌شکنان در هر لباس و منصبی هم که باشند برخورد شود.

وی با قدردانی از مردم برخی مناطق از جمله ده‌برآفتاب که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حرمت جنگل را تاکنون به بهترین نحو ممکن نگه داشته‌اند و حسن همجواری آن‌ها با جنگل‌ها زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: از مردم شهیدپرور این روستا هم به جد می‌خواهیم برای در امان ماندن عرصه‌های طبیعی، تخریب‌کنندگان عرصه‌ها‌ را به خادمان خود در منابع طبیعی معرفی کنند.

انتهای پیام/بهنیازاده


کد مطلب: 76720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/76720/برخورد-قضایی-۲۲-متخلف-منابع-طبیعی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1