کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گفت‌وگوی تلفنی استاندار با مردم+ تصاویر

12 آذر 1393 ساعت 9:24


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر بازرسی و نظارت استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سیستم «سامد» پاسخگوی مشکلات مردم شد.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر روز سه شنبه با حضور در دفتر نظارت و ارزیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سیستم سامد پاسخگوی برخی از مشکلات مردم این استان شد.
در این نشست یک ساعته استاندار مشکلات تعداد ۱۰ نفر از مردم استان را در نقاط مختلف استان هر یک به مدت ۶ دقیقه به صورت تلفنی جویا شد.
در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخگوی برخی از مشکلات از جمله مشکل سرمایه‌گذاران در بخش‌های آبزیان و همچنین کشاورزان بود.
یکی از تماس گیرندگان با سیستم سامد از استاندار تقاضا کرد تا آب منطقه‌ای اجازه برداشت آب از رودخانه در منطقه کرت‌کلزای یاسوج برای برنج‌کاری را صادر کند.
فرد دیگری نیز با برقراری تماس با سیستم سامد خود را خانمی معرفی کرد که به دلیل مشکلات کلیوی یکی از کلیه‌های خود را به همسرش اهدا کرده و اکنون هر کدام با یک کلیه زندگی می‌کنند و از نظر شغل و تأمین معاش در مضیقه هستند که استاندار از نهادها دستور رفع مشکل آن‌ها را صادر کرد.
دهیار روستای قیام از توابع شهرستان لنده فرد دیگری بود که در تماس ۶ دقیقه‌ای خود خواستار رسیدگی به مشکلات این روستا از جمله ساخت مرکز بهداشت در قیام لنده شد.
یکی دیگر از تماس گیرندگان با سیستم سامد فردی از شهر سی‌سخت از توابع شهرستان دنا بود که از استاندار تقاضای کمک برای ساخت اماکن سکونتی در این شهر را کرد و استاندار نیز دستور پی‌گیری آن را به اداره‌کل گردشگری استان صادر کرد.
طرح زنبورداری و مشکلاتی که یکی دیگر از تولید کنندگان محصول عسل در استان داشت از دیگر محورهای ارتباط مستقیم تلفنی استاندار با مردم استان بود.
سامانه الکترونیکی مردم و دولت     
سامد سامانه ای است که از طریق شماره تلفن ۱۱۱، درخواست‌ها و شکایات، پیشنهادات اعلام می‌شود.
این اطلاعات توسط اپراتورها در سیستم درج و به ادارات مربوطه توسط سامانه مذکور ارسال می‌شود که بالطبع  باعث کاهش مراجعه حضوری به ادارات و تسریع در رسیدگی به امورات مذکور می‌شود.
IMG_0146
fani.dokhtaran v psaran (33) fani.dokhtaran v psaran (36)


کد مطلب: 76217

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/76217/گفت-وگوی-تلفنی-استاندار-مردم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1