کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کانون هواداران نفت و گاز گچساران رسماً افتتاح شد

11 آذر 1393 ساعت 1:45


.
کانون هواداران نفت و گاز گچساران رسماً افتتاح شد.
به گزارش کبنااسپورت، شامگاه دوشنبه دفتر کانون هواداران نفت و گاز گچساران با حضور اعضای این کانون، مسئولین نفت و اصحاب رسانه راه اندازی شد.
در این افتتاحیه، رییس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن گزارشی از تیم های حاضر در ورزشهای قهرمانی و نیز حضور فعال تیم های ورزشی این شرکت در لیگهای مختلف کشور، از حمایت کانون هواداران از تیم فوتبال نفت و گاز قدردانی کرد.
همچنین در دفتر کانون هواداران نفت و گاز، صادق خادمی مسئول این کانون با تشکر از مسئولین نفت به جهت راه اندازی دفتر کانون در ورزشگاه شهدای صنعت نفت اظهار امیدواری کرد که این قدم در راه موفقیت همه تیم های ورزشی گچساران موثر باشد.
خادمی در ادامه از مسئولین صدا و سیما استان انتقاد کرد و اظهار داشت: مسئولین صدا و سیمای استان نسبت به ورزش گچساران بسیار کم لطفی کرده اند و عدم پخش مسابقات تیم های ورزشی گچساران سبب دلخوری همه ورزش دوستان شده است و ادامه این روند سبب اعتراض همه هواداران نفت از روی سکوها خواهد شد.
در این نشست، خبرنگاران نیز از مسئولین نفت و گاز خواستند تا جایگاه ویژه خبرنگاران و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت در ورزشگاه شهدای صنعت نفت را پیگیری نمایند.
 
kanonhavadaranNaft (1) kanonhavadaranNaft (2) kanonhavadaranNaft (3) kanonhavadaranNaft (4) kanonhavadaranNaft (5) kanonhavadaranNaft (6) kanonhavadaranNaft (7) kanonhavadaranNaft (8) kanonhavadaranNaft (9) kanonhavadaranNaft (10) kanonhavadaranNaft (11) kanonhavadaranNaft (12) kanonhavadaranNaft (13) kanonhavadaranNaft (14)


کد مطلب: 76066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/76066/کانون-هواداران-نفت-گاز-گچساران-رسما-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1