کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعالیت موثر انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج

8 آذر 1393 ساعت 20:24


خدیجه توفیقیان عصر امروز در نشست انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج که با حضور دبیران انجمن‌های علمی و معاون پژوهشی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴ انجمن علمی در دانشگاه آزاد واحد یاسوج فعالیت می‌کنند که هفت انجمن در مقاطع ارشد و دکترا و مابقی انجمن‌های علمی مقاطع کارشناسی هستند.
*عضویت ۲هزار نفری دانشجویان در انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج
مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج افزود: با جدیدترین عضوگیری که در این انجمن‌ها صورت گرفت تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه در انجمن‌های علمی عضویت دارند.
توفیقیان با بیان اینکه انجمن‌های علمی این دانشگاه فعالیت موثر و قابل قبولی دارند، تصریح کرد: تاکنون اردوهای علمی و نمایشگاه‌های مختلفی با حضور انجمن‌های علمی واحد یاسوج برگزار شده است.
وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی و سمینارهای علمی را از دیگر فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برشمرد و اذعان داشت: حضور مسئولان دانشگاه در کنار انجمن‌های علمی همواره باعث دلگرمی دبیران و مسئولان انجمن‌ها بوده است.
*حمایت همه‌جانبه مسئولان دانشگاه آزاد یاسوج از انجمن‌های علمی
مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج بیان کرد: یکی از امتیازات ویژه انجمن‌های علمی در دانشگاه آزاد یاسوج حمایت همه‌جانبه مسئولان و تیم مدیریتی دانشگاه از این انجمن‌ها است و همین موضوع باعث شده این انجمن‌ها سریع‌تر به اهداف علمی خود برسند.
توفیقیان با بیان اینکه از مجموع بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد هشت درصد به انجمن‌های علمی اختصاص دارد، عنوان کرد: سه  درصد از این بودجه از محل درآمدهای دانشگاه است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیبش از ۷۰ درصد بودجه اختصاصی به انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج جذب و هزینه شده است، اذعان داشت: حجم زیاد کارهای انجام شده و فعالیت موثر انجمن‌ها دلیل این امر است.
وی از برگزاری انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج در اسفندماه خبر داد و اضافه کرد: اعضای اصلی انجمن‌ها توسط دانشجویان عضو انتخاب و به مدت یک سال،‌ مسئولیت هدایت و انجام امور انجمن‌ها را بر عهده دارند.
انتهای پیام/خشت زر


کد مطلب: 75765

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/75765/فعالیت-موثر-انجمن-های-علمی-دانشگاه-آزاد-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1